Friday, July 31, 2009

ari nie...

0 comments
ari nie leh kata awal lak aku sampai opis.. tapi bukan awal mana sangat pun.. cukup la awal dr kak ina.. hehehe.. jangan mare kak ina.. gurau2 jer..

sebab musabab aku awal ari nie..
1. sebab pagi ni bangun awal .. lagipun malam tadi x berapa boleh nk tido.. asik terjaga jer..hmm
2. sbb uruskan huda sorang jer pagi nie.. B gi alor star & ayen tido umah along..
3. sebab aku bawak moto.. huhu so, kena awal.. lambat2 nnt keta banyak.. aku takut gak bila pkkan tu.. tu pasal la aku kuar awal.. hehe

so, skang aku dh selamat sampai kat opis.. walaupun ada gak terasa sengal2 ckit kat lutut nie.. tapi okla.. x memudaratkn sangat.. Aku pun bukannya apa.. decide bawak moto ari nie sbb pk malas nk susahkan sesapa utk pinjam keta or nk suh dorang hantar aku gi keje.. sbb mereka pun ada hal masing2 gak kan.. so, better aku bawak moto sniri.. (err.. walaupun dorng2 nie x yakin aku dh bleh bawak moto smula.. hehe) see.. aku dh buktikan kerisauan itu salah.. huhu... btw.. aku kena gak hati2.. sbb petang nie lagi mencabar .. huhu.. semoga semuanya selamat hendaknya..

Tuesday, July 28, 2009

"H1N1"

2 comments
hmm.. H1N1.. kini dh sampai kat UPM plak.. huhu.. percaya x percaya.. benda kena terima gak.. ada baik & buruknya jugak.. Student akan start cuti dari 29.07.2009 sampi 04.08.2009.. Means.. baiknya.. bila student xder.. lengang ckit U nie.. hehe.. tapi buruknya ialah.. bila2 masa jer.. staf pun mungkin akan kena wabak tu.. huhu.. so, sebagai peringatan.. jaga2 la diri memasing ek.. hmmm aku pun cuak gak.. tetiba teringat kes student pengsan yang aku tolong tadi.. jangan terkena wabak tu sudah.. hehe

"Heppy Besday B"

2 comments
smalam besday B.. Selamat Hari Lahir yang ke-30.. Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki & semoga mencapai impian2 yg terkndas selama nie.. hehe.. umo dh tukar no dh tu.. so, kena jadi matured sikit.. kena ubah slow attitude 20-an tu.. hehe.. saya takpe sbb saya muda lagi.. wakaka..

Utk awak.. sori x dpt nk pi lunch sma2 smalam.. cuma nie jer la kan yg dapat saya buat utk sambut besday awak tahun nie.. harap awak suka.. :D

sapa kata bli kek satu slice xleh nk tiup lilin.. hehe.. amik nie.. kek favorite awak...



'B, dah besar nie kan.. jangan nakal2 ek..." hehe jgn mare B, tapi pic ni mcm cute je kan... :P


hah.. huda xde.. klu dia nmpk mesti jeles nie..



Monday, July 27, 2009

IDEA ?????

3 comments
idea oh idea.. kenapa ko x nak datang pun ari nie.. dah puas aku cuba carik ko tapi mana ntah ko pegi.. Tolong la idea.. meh la sini kat aku.. senang aku leh siapkan benda nie cepat.. dari pagi tadi.. masuk tghari nie dh petang dh pun.. ko x muncul2 jugak.. dh mcm2 design aku buat tapi sume cam x kena jer.. Idea oh idea mana la ko ni.. dari tadi dh aku seru.. tapi ko tetap nk nyorok gak.. huhu

hmmm.. sapu leh tolong aku ari nie?? dh buntu dh nie.. nk carik pemangkin pun.. pemangkin sibuk jer ari nie.. Adoyai.. nie yg aku x suka nie.. IDEA.. meh datang cepat!! aku dh hampir mengamuk dah nie.. dh nk stress dh nie... hmmm...

penat la pulak..

0 comments
hari nie agak kepenatan.. sebab sabtu ahad baru nie balik kampung & setlekan apa2 yg patut lagi utk umah tu.. serius penat giler.. tangan nie pun rasa kebas2 dah.. kaki & pinggang aku jangan citer la.. ikut kesihatan mmg mcm x mengizinkan je.. tapi ikut hati.. tu yang kuatkan jugak semangat tu.. yelakan... xkan nk dok melanguk jer tgk dorang bekerja, sementara aku.. senang lenang plak.. hmm.. xbley mcm tu... "apa yang penting.... kerjaaasama!!!" hehe.. tau takpe..
tapi penat2 macam nie pun.. kurang2 rasa berbaloi gak.. sbb interior dh cat undercoat cuma tinggal dapur & bilik air belakang je.., umah pun dh separuh basuh.. barang pun dh separuh angkat.. tinggal siapkan wiring & masuk air then.. insyaallah.. dh bleh raya umah baru.. hehe

klah.. dh penat nk menulis.. sbb tangan ni pun dh luka2 kena chemical cuci lantai... so, next time ada mood aku menulis lagi..

Tuesday, July 21, 2009

'entry ini khas utk KAMU'

0 comments
Entry ini khas utk kamu.. Jangan bersedih dengan dugaan yang datang, sebab ada la kebaikan disebalik semuanya kan.. So.. just enjoy your life.. Ingat!!! Think +ve!! hehe
Hope everything gonna be fine!!


Don’t worry about a thing,
Cause every little thing gonna be all right.
Don’t worry about a thing,
Cause every little thing gonna be all right!

Rise up this morning
Smiled with the rising sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singing sweet songs
Of melodies pure and true,
"This is my message to you"
Don’t worry about a thing
Cause every little thing gonna be all right
Don’t worry (don’t worry) about a thing,
Cause every little thing gonna be all right!
Rise up this morning,
Smiled with the risin’ sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singing sweet songs
Of melodies pure and true,
“This is my message to you"

Don’t worry about a thing, worry about a thing, oh!
Every little thing gonna be all right.
Don’t worry!
Don’t worry about a thing
I won’t worry!
Cause every little thing gonna be all right

Monday, July 20, 2009

Hantaran Lagi...

0 comments

Hmm.. last wekend adik aku yg bongsu selamat dh menjadi tunangan org.. Congrats kat korang berdua.. lepas nie, pandai2 bawak diri, pandai2 jaga diri ek.. Ikatan tu belum menghalalkan apa2 pun lagi.. so pandai2 la... & seperti biasa.. aku mmg concure bab hantaran nie.. cuma kali nie bezanya.. idea datang dari 2 kepala.. aku & akk aku.. & sometimes terselit gak la idea2 dr Ija & Ct gak.. huhu.. So, penampilan kali ni agak berbeza dr sebelumnya.. So, enjoy!!!































































Friday, July 17, 2009

fIsIO lAgi

1 comments
Semalam aku kena gi FISIO lagi... hmm.. kenapa?? kerana aku sniri yg carik pasal.. aku sniri yg wat keje2 yg ikutkan aku rasa x akan ada effect pun kat kaki ni, tapi rupanya sebaliknya.. hehe.. dorang kata aku degil.. hmm..mmg pun aku dengil.. mcm la klu aku x degil, aku bleh goyang kaki tengok sumer benda depan mata x bergerak.. mcm jer boleh dngn dok diam2 tu.. sumer benda depan mata nie akan tersusun rapi & cantik dimata dn sedap di hati.. huhu.. whtever.. Aku cuma mahu nikmati hidup yng singkat ini dengan begitu sahaja.. Jalani hidup mcam biasa.. lakukan apa yg aku rasa aku nk buat.. asik pk pasal org lain.. kali ni aku rasa aku hanya nk pk pasal diri sendiri jer.. errkk.. bole ke..... hmm.. nk wat camner.. aku trpk jugak utk jaga hati mereka lagi.. hurmm.. menjaga hati org itu mcm dh sebati dlm diri nie.. tapi tulah kan.. biarlah.. aku tau aku sakit.. aku tau aku kena jaga diri, aku tau aku xleh wat benda2 berat tu.. aku tau aku kena jalan baik.. aku tau aku kena jaga kesihatan, aku tau itu.. aku tau ini.. aku tau.. aku tau.. aku tau dah.. tapi aku saja jer buat2 tak tau... haha.. AKU MEMANG DEGIL.. SEBAB ITU KAU SUKA SALAHKAN AKU KAN... hmm.. itu la dia... isk.. naper asik terpk pasal org lagi..

Hmm.. Fisio semalam tu kata.. "Otot aku still lemah.. bykan lagi xcercise.. samada awak nk buat oprtion tu ker atau tak.. tapi.. xcercise kena buat jugak.. Sakit awak nie.. mungkin ada kaitan dengan mana2 pergerakan yg awak buat masa kat umah, keje & sbginya.. tapi saya nasihatkan awak.. hati2.. insyallah.. lama2 dia akan baik.. skang mmg dia akan rasa.. mungkin x kerap, tapi akan terasa.. bla..bla..bla... oleh yg demikian.. kena jumpa saya lagi selalu.. 2 minggu.. 3 minggu.. 3minggu.. 3 minggu.. sebulan... sampailah awk jumpa Dr Ismail smula.. ok?! '

Guest wht?? Lu pikir la sniri...

*****************************************************************************************
aku terasa nk tulis nie plak..
Sometimes, bila kita disalahkan.. kta amat teringin nk pertahankan diri.. tapi pk balik biarlah.. sbb nnt cakap apa pun.. kita juga yg akan disalahkan lagi.. dh la tertekan dengan satu salah.. pastu bila pretend, tambah plak lagi satu beban.. huh.. korang pk la.. ibaratkan 1+1=2.. hah kan dh bertmbah beban tu.. so, kesimpulannya.. hentikanla sikap anda yang suka salahkan org lain tu.. walaupun awak x kata.. tapi mereka pasti terasa.. hmm.. pk la skang.. apa lagi..

~niesa'95~
*****************************************************************************************

aku & 'perubahan'

0 comments
lately.. ramai yang kata aku x macam dulu... 1stly of coz la pasal injury tu kan.. tapi ntahlah.. mcm2 perkataan keluar dr mulut mereka..

'naper ko nie?'
'apesal aku tgk ko lain macam jer..'
'akk ok?'
'naper ngan awak nie??'
'isk.. lain macam jer kawan aku nie..'
'asal lesu jer skang?'
'kak.. ceria la sikit..!!'

& sometimes, anak kecik aku tu pun.. datang tanya... 'mak kenapa?? mak ok?' hmmm... kenapa mereka boleh perasan ngan sumer tu?? apa yg mereka nampak sbenarnya bila tgk aku ?? sebab aku rasa.. aku dh cuba utk kembali 'normal' mcm dulu.. tapi ntahla.. 'jiwa kacau' & jiwa kosong... hmm.. apa yg aku pk sbenarnya kan??

it's everything!!!! pasal dia.. pasal kamu.. pasal awak.. pasal korang.. pasal mereka.. pasal AKU.. & pasal semua2 benda yg ada kaitan dengan aku.. huh.. kalaulah apa yg kita buat tu terus ada monitor yg membolehkan sumer org tgk apa yg kita buat & pk.. aku rasa.. dh lama dah hidup ni jadik begitu singkat.. & semua org pun pastinya akan segera berubah menjadi yg terbaik utk diri mereka & org keliling mereka.. Pasti waktu tu mereka akn cuba utk mmberi sepenuh perhatian kepada insan2 yang mereka sayang.. pastinya segala2 yang pahit x akan berlaku.. sebab segalanya nampak di depan mata.. tapi itu pasal la kenapa allah x jadikan apa yg akan ditunjukkan masa akhirat tu skang.. biar manusia ni tau menghargai hidup.. biar mereka tau cabaran hidup ni ada macam2.. sometimes.. ia sangat2 indah, kadang2 sangat2 menyedihkan & kadang2 ia seperti xder apa pun yg dirasakan.. hmm.. dunia mmg penuh dengan cabaran.. & again!!! Allah hanya akan turunkan ujian kepada hambaNya yang MAMPU utk tanggung ujian tu.. aku rasa aku juga salah seorang dari mereka.. diturunkan segala ujian supaya aku menjadi semakin kuat.. kuat & terus kuat..

"Ya Allah ya tuhanku.. Sesungguhnya aku amat redha dgn apa yg telah kau tetapkan dalam perjalanan hidupku ini.. tapi ketahuilah olehmu Ya Allah.. kadangkala aku rasa sangat kecewa dlm hidup nie.. rasa ingin berpatah balik dengan segala apa yg aku lakukan segala keputusan yg aku buat.. tapi nyatanya Hambamu ini sangat lemah Ya Allah.. hanya padaMu aku menaruh kepercayaan.. & aku akan terus memendam rasa ini kerana aku tahu Kau yang Maha mendegar, maha pengampun & maha pengasih..kau jualah maha segala2nya... Mengadu kepadaMu aku rasa ketenangan itu milikku Ya Allah.. " Aminn amin.. amin... (air mata ini menitis lagi...)

Wahai Kawan... maafkan aku andai perubahan itu terlalu ketara..
Wahai Sahabat.. ingin aku luahkan rasa ini padamu.. tapi aku x sampai hati membebankan kamu..
Wahai Kekasih.. Kau sanggup mendengar, kau sanggup lakukan apa sahaja utk aku.. tapi aku x sanggup utk berkata apa2..
Wahai Teman.. Terima kasih kerana sentiasa berada disaat aku memerlukan...

Kamu.. wahai kawan,sahabat, kekasih & teman.. Kau akan aku kenang sepanjang hayatku.. Maafkan aku sikap aku, tinggahku, lagakku.. andai x seperti dulu.. kerana aku sndri pun x pasti kenapa dgn aku sbenarnya.. aku pun xtau apa yg aku nk sebenarnya.. nyata... aku sangat2 rindukan masa lalu.....

************************************************************************************
tetiba aku terasa nk menulis ini...
kadang2.. kita selalu menyalahkan org lain atas kesalahan kita sendiri.. dengan alsan.. klu dia x begitu dulu.. pasti semuanya x jadi begini..hmm.. & kita ketawa keriangan & puas hati sbb dapat salah kan dia.. tapi pernah ke trlnts kt fikiran kita.. yg org itu juga ign menyatakan bahawa semua itu slah kita juga.. mungkin, kalau kita bertindak sebaliknya.. ianya juga mungkin x jadi seperti sekarang.. hmm.. mana tau kan.. cuma dia x sampai hati utk nyatakn kerana dia sangat2 sayang & x sampai hati nk melukakan hati kita.. atau mungkin dia lukakan hati kita utk jaga hati org lain yg lebih penting dlm hidup mereka.. Mana tau kan... sebab selalunya kita hanya tau apa yg ada dlm hati kita, tapi kita x tau apa yg ada dalam hati mereka.. huhu.. Life Is So Complicated!!! andai kamu yg mmbaca.. terasa ia ada kaitan dengan diri kamu.. lakukanlah sesuatu sementara ia ada didepan mata.. kerana kita x tahu apa yg akan berlaku esok hari.. kerana hanya Allah yg maha mengetahui...

~niesa'95~
*************************************************************************************

Tuesday, July 14, 2009

Today is The Day..

0 comments
haha.. arini aku & Is melarikan diri dari opis buat beberapa jam & terus keluar gi makan.. :P kitorang x pegi jauh pun.. pegi kat L'Apperenti Delli kat depan Dewan Banquet tu jer..

Ntah kenapa.. saja je tetiba tergerak utk melepak & melarikan diri dr semua kepeningan kat opis nie.. & kebetulan IS pun sama.. so, ikut kepala kami yg memang dari dulu hampir 90% sama nie.. ahaks.. so, kitorang pun cabut ke sana.. dengar2 jugak dari kakak2 kat opis nie, kat sana makanan sedap, layanan pun cam hotel.. hmm.. apa lagi.. inilah masanya utk mencuba!! dan calon yg paling sesuai utk aku bawak.. kompomla hg kan Is kan.. :D
Kat sana, hmm.. mmg tempat makan yg sesuai utk mencari ketenangan.. kitorang ada gak lepak kat sini dulu.. tapi selalu lepak kat luar jer.. x tau lak ada tempat makan kat dalam dia.. mula2 masuk agak kagum ngn keadaan dia.. yup!! kompom lokasi yg sesuai utk tenangkan fikiran sambil makan.. haha.. paling best punya ayat!!!

"kita lari dari opis nie still dlm UPM kan.. kita x gi mana2 kan.. hehe..." wey.. klu ngular tu.. ngular la jugak.. kan..kan..kan.. hehe apa2pun.. TQ kat hg.. sbb belanja kau makan & hasilnya..
'report' hang tu dah siap kan.. kan..kan.. lain kali kita 'lari' kesana lagi ek.. huhu
ni no meja kitorang.. kena dok kat no meja yang dia bagi..
ni la keadaannya kat tempat tu.. yg mana masa nie.. xder sapa pun lagi kecuali kami.. mana xnya.. tepat kul 12 dh terpacul kat situ.. mana org kuar rehat lagi kan.. hehe

uppss... err.. hg pasan x Is... ini la gambar 1st kita amik sama2 lepas dah dekat 7 tahun kita kenal nie kan.. :P

Akhirnya...

0 comments

At last.. dapat gak aku album yg dh lama aku tunggu2... hehe.. pagi ni gi keje pun layan album nie jer.. & aku rasa aku dh ada fav lagu dalam album nie... TQ B.. :)


"Bintang Malam"


Laksana bintang
Sinarnya terang di kala malam
Indah kerlipan
Dapat menghibur jiwa yang rawan

Tuanlah bintang malam
Kilauannya memukau pandangan
Tuanlah bintang malam
Kilauannya memukau malam

Rindu mengambang
Terbayang wajahmu tuan
Sungguh kasih sungguh sayang
Sunguh sungguh hamba mengharapkan
Sungguh kasih sungguh sayang
Sungguh sungguh rindukan mu tuan

Apakah gerangan
Andai kering air di lautan bisakan hamba
Untuk lupakan wajahmu tuan

Tuanlah bintang malam
Kilauannya memukau pandangan
Tuanlah bintang malam
Kilauannya memukau malam
Rindu mengambang
Kala Terbayang wajahmu tuan

Sungguh kasih sungguh sayang
Sunguh sungguh hamba mengharapkan
Sungguh kasih sungguh sayang
Sungguh sungguh rindukan mu tuan

Monday, July 13, 2009

apa ajer...

3 comments
Ingtkan tadi nk tido .. kepala rasa berat & badan pun rasa lesu semacam.. tekak dh mula sakit.. gatal2 plak rasa mcm ada benda yg melilit kat kerongkong nie.. nk minum.. hmm.. puasa la plak.. so, tahan jer la... Tadi dh gi jalan naik bukit kat pos ofis tu gi renew lesen.. Sebab baru perasan yang lesenku mati semalam.. so, nak tanak kena gi jugakla kan.. sbb aku bawak keta gi keje.. apa2 jadik kang susah pulak... mula2 nk pegi tu aku rasa ok jer kot.. bleh nie jalan.. tapi bila dh sampai kat jambatan tu.. fuhh!! tercabar jugak kepala lutut aku sbenarnya.. hehe.. hmm.. lagipun lately kaki aku nie cam sengal2 balik.. 2 hari lepas dia wat hal, kebas2 & rasa kejang.. & semalam..dia jadik macam mula2 aku nk blajar jalan dulu.. kaki xleh nk bengkok.. pastu nk berpijak punyalah sakit.. pastu mula rasa cam membengkak.. adoii.. aku dah cuak gak memula.. tapi nasib baik teringat ubat yg DR bagi.. so, aku makan ubat, sapu cream & bandage balik kaki.. Alhamdulillah.. ari nie rasa ok ckit.. cuma ntahla.. sejuk kot.... harap2 dan la kaki ni baik menjelang raya nnt.. lepas raya punya citer.. kita akan pk kemudian.. kan.... sbb skang aku rasa jiwa cam kosong jer.. x mampu nk pk pape & x mahu pk pape.. biarkan ia begini.. relaxs jer...

klah.. aku rasa aku dah bleh nk lelapkan mata kejap.. tgl beberapa minit jer lagi sblm times-up!! hehe..

Saturday, July 11, 2009

Happy 7th Besday...

0 comments
11 Julai 2009.. Anak mak dah besar dah rupanya.. SELAMAT HARI LAHIR YG KE-7 sayang.. Semoga menjadi anak yang berjaya dunia & akhirat. Tahun nie.. special la ek.. sebab ayen sambut besday 2 kali tau.. 1st masa pegi PD last week.. Celebrate ngan adik beradik sbelah my hubby.. Kitorang gi Ancasa Resort All Suite last week & 2nd sambut kat umah maklong dia ...
hmm.. apa yg aku nk tulis lagi aku pun x tau.. ntah kenapa skang mood utk menulis tu terbang ntah kemana.. xperlah.. nnt kemudian2 ada mood aku tulis panjang2 lagi kan..

So.. this is just for you my dear..



Happy Birthday to you...

happy birthday to you..

happy birthday to Ayen..

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUU!!!!


emm.. another things is.. kali nie.. ntah nape budak2 nie.. 'nak potong kek ngan ayah!!'

huhu.. x kisah pun mak dia xder kat sbelah tu.. :I

Wednesday, July 8, 2009

"Dealova"

0 comments
Aku ingin menjadi mimpi indah, dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu, yang mungkin bisa kau rindu
Karena, langkah merapuh, tanpa dirimu
Oh karena, hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu, yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku, selalu memujamu
Tanpamu, sepinya waktu, merantai hati
Oh bayangmu, seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil, rinduku, padamu oo~…
Seperti udara yang ku hela kau selalu, ada
Hanya dirimu yang bisa, membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa, hilang dan sepi
dan sepi

Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada
Sya Lalalala, lalalala

Monday, July 6, 2009

Bila RASA itu hadir

1 comments
Bila RASA itu datang.. aku xkeruan.. aku rasa x tenteram, aku rasa serba xkena..
Puas aku cuba suruh "RASA" itu pergi.. tapi makin aku kata pergi.. makin ia datang dekat dengan aku.. Aku xtau kenapa 'RASA' ini sering muncul.. tapi hakikatnya.. 'RASA' itu sering menemani aku kemana sahaja aku pegi.. & saat aku menulis inipun.. 'RASA' itu tetap ada.. bermain2 difikiran & hatiku.. berlegar2 disekelilingku.. Kadang kala aku TAKUT bila ia hadir.. kadang kala aku BAHAGIA bila ia ada.. 'RASA' itu.. tetap akan kekal selagi aku ada .. dan... HANYA AKU YANG BOLEH MERASAI 'RASA' ITU...

Thursday, July 2, 2009

"Kenapa dgn Hari INI??..."

0 comments
ari nie ari khamis... aku bangun awal ari nie.. sbb niat dr semalam nk puasa.. xder apa pun nk wat utk sahur.. cukup sekadar minum milo & makan buah epal sebiji.. :D.. dan kebetulan tu jugak.. ari nie aku kuar awal dr biasa.. huda pun baik jer ari nie.. x banyak ragam bila suh mandi.. kul 7.05 am aku dh kuar umah dh.. turun kat parking, tgk cuaca gelap jer.. hmm.. nak ujan kot... aku pun malas nak pikir pape.. start keta & terus jalan...

Lepas anta adik.. kuar ke highway.. aku bawak x laju x gak slow.. ntah la.. kejap aku tekan sampai 110, jap kang balik 80.. huhu.. dulu masa aku 'masih sihat' tiap2 pagi gi keje boleh kata aku pecut 120-140.. tapi ntah napa.. skang aku layan blues je bawak keta.. hehe..kawan2 aku kata.. 'ko dah tua...' hey.. aku lum ek.. korang yg dh tua.. ahaks... :P

Betul seperti jangkaan.. baru sampai depan UNITEN.. ujan dah mula turun .. huhu aku x suka drive dalam ujan.. tapi arini aku LAYAN jer.. BESTLAK AKU TGK UJAN NIE... pala otak aku pun melayang2 entah kemana... kejap singgah sana. kejap singgah sini.. hmm.. teringt masa dulu2.. masa 'muda2' huhu.. andailah waktu boleh diundurkan... hmmm....

sampai kat opis.. aku tgk parking lengang jer.. aku awal ker dorang yang lambat nie ek?? xkisahlah.. mcm biasa aku park kat parking 'VIP' aku tueh.. hehe.. masuk opis & dok kat meja nie.. dr tadi aku termenung.. ntah napa ngan perasaan nie.. 'dh dekat ke umur aku nie ek..' hmm.. aku pandang keliling.. 'sempat ke aku??' andai waktu itu datang menjemput.... huh.. tetiba aku terdengar lagu nie.. & aku hilang idea dah....

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan
Kembalilah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...