"Kenapa dgn Hari INI??..."

ari nie ari khamis... aku bangun awal ari nie.. sbb niat dr semalam nk puasa.. xder apa pun nk wat utk sahur.. cukup sekadar minum milo & makan buah epal sebiji.. :D.. dan kebetulan tu jugak.. ari nie aku kuar awal dr biasa.. huda pun baik jer ari nie.. x banyak ragam bila suh mandi.. kul 7.05 am aku dh kuar umah dh.. turun kat parking, tgk cuaca gelap jer.. hmm.. nak ujan kot... aku pun malas nak pikir pape.. start keta & terus jalan...

Lepas anta adik.. kuar ke highway.. aku bawak x laju x gak slow.. ntah la.. kejap aku tekan sampai 110, jap kang balik 80.. huhu.. dulu masa aku 'masih sihat' tiap2 pagi gi keje boleh kata aku pecut 120-140.. tapi ntah napa.. skang aku layan blues je bawak keta.. hehe..kawan2 aku kata.. 'ko dah tua...' hey.. aku lum ek.. korang yg dh tua.. ahaks... :P

Betul seperti jangkaan.. baru sampai depan UNITEN.. ujan dah mula turun .. huhu aku x suka drive dalam ujan.. tapi arini aku LAYAN jer.. BESTLAK AKU TGK UJAN NIE... pala otak aku pun melayang2 entah kemana... kejap singgah sana. kejap singgah sini.. hmm.. teringt masa dulu2.. masa 'muda2' huhu.. andailah waktu boleh diundurkan... hmmm....

sampai kat opis.. aku tgk parking lengang jer.. aku awal ker dorang yang lambat nie ek?? xkisahlah.. mcm biasa aku park kat parking 'VIP' aku tueh.. hehe.. masuk opis & dok kat meja nie.. dr tadi aku termenung.. ntah napa ngan perasaan nie.. 'dh dekat ke umur aku nie ek..' hmm.. aku pandang keliling.. 'sempat ke aku??' andai waktu itu datang menjemput.... huh.. tetiba aku terdengar lagu nie.. & aku hilang idea dah....

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan
Kembalilah...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..