IDEA ?????

idea oh idea.. kenapa ko x nak datang pun ari nie.. dah puas aku cuba carik ko tapi mana ntah ko pegi.. Tolong la idea.. meh la sini kat aku.. senang aku leh siapkan benda nie cepat.. dari pagi tadi.. masuk tghari nie dh petang dh pun.. ko x muncul2 jugak.. dh mcm2 design aku buat tapi sume cam x kena jer.. Idea oh idea mana la ko ni.. dari tadi dh aku seru.. tapi ko tetap nk nyorok gak.. huhu

hmmm.. sapu leh tolong aku ari nie?? dh buntu dh nie.. nk carik pemangkin pun.. pemangkin sibuk jer ari nie.. Adoyai.. nie yg aku x suka nie.. IDEA.. meh datang cepat!! aku dh hampir mengamuk dah nie.. dh nk stress dh nie... hmmm...

Comments

ephol said…
woit... kutuk aku ke..?? ekekekke
BunBun said…
nak buat buku pr0gram tu eh?
Eija said…
org leh tolong...tp kang xcantik plak..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..