apa ajer...

Ingtkan tadi nk tido .. kepala rasa berat & badan pun rasa lesu semacam.. tekak dh mula sakit.. gatal2 plak rasa mcm ada benda yg melilit kat kerongkong nie.. nk minum.. hmm.. puasa la plak.. so, tahan jer la... Tadi dh gi jalan naik bukit kat pos ofis tu gi renew lesen.. Sebab baru perasan yang lesenku mati semalam.. so, nak tanak kena gi jugakla kan.. sbb aku bawak keta gi keje.. apa2 jadik kang susah pulak... mula2 nk pegi tu aku rasa ok jer kot.. bleh nie jalan.. tapi bila dh sampai kat jambatan tu.. fuhh!! tercabar jugak kepala lutut aku sbenarnya.. hehe.. hmm.. lagipun lately kaki aku nie cam sengal2 balik.. 2 hari lepas dia wat hal, kebas2 & rasa kejang.. & semalam..dia jadik macam mula2 aku nk blajar jalan dulu.. kaki xleh nk bengkok.. pastu nk berpijak punyalah sakit.. pastu mula rasa cam membengkak.. adoii.. aku dah cuak gak memula.. tapi nasib baik teringat ubat yg DR bagi.. so, aku makan ubat, sapu cream & bandage balik kaki.. Alhamdulillah.. ari nie rasa ok ckit.. cuma ntahla.. sejuk kot.... harap2 dan la kaki ni baik menjelang raya nnt.. lepas raya punya citer.. kita akan pk kemudian.. kan.... sbb skang aku rasa jiwa cam kosong jer.. x mampu nk pk pape & x mahu pk pape.. biarkan ia begini.. relaxs jer...

klah.. aku rasa aku dah bleh nk lelapkan mata kejap.. tgl beberapa minit jer lagi sblm times-up!! hehe..

Comments

ain tomei said…
ain pon kosong je rini...
nak tido jugak...
Eija said…
mgkn better gi pos opis kjg jer...xpyh naik bkt..tp parking la plak prob...
Eija said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11