Friday, December 30, 2011

Selamat Tinggal 2011

0 comments
2011.. tahun yang mencatat pelbagai kenangan... & kenangan terindah 2011 apabila Syifa' lahir kedunia.. ^_^

2011 juga menjadikan aku seorang usahawan.. usahawan ke?? alah.. berniaga kecil2an atas talian... walaupun keluar masuk pendapatannya xlah sehebat mana.. tapi serba sedikit membuka mata aku pada dunia bisnes online nie..

2011 juga agak mendukacitakan bagi aku.. sebab aku rasa.. xder apa yang berubah dalam kerjaya tetap aku.. masih ditahap itu & aku mula rasa jemu dengan apa yang aku buat sepanjang 2011. Buat aku rasa ruginya hari2 yang aku bazirkan sepanjang 2011.. Tiada cabaran baru.. malahan perubahan pimpinan dalam organisasi tu juga menyebabkan aku rasa.. ahhh semakin suramnya kerjaya ini.. xder lagi rasa pemangkin utk aku pergi kerja tiap2 hari... harapannya & doaku semoga 2012 aku lebih buka mata, lebih peka & lebih teratur dalam kerjaya... amin

2011 aku rasa.. aliran keluar masuk perbelanjaan aku x terkawal.. entah kemana perginya fail bil2 bulanan yng selalu aku bukukan setiap tahun.. entahlah... tahun nie agak celaru.. mungkin sudah mula bosan kerana terpaksa menanggung beban hutang keliling pinggang...

Harapan aku 2012 akan membawa lebih makna dalam hidup aku, perjalan kerjaya, rumahtangga, keluarga & segalanya... Teringat kata2 DFK..

" orang yang tak mampu berubah dalam masa 2 hari adalah orang yang gagal"

owh.. nampaknya.. aku salah seorang dari mereka yang gagal... Ya Allah.. ampunilah hambamu ini Ya Allah...

Semoga semangat baru akan menemani aku tahun 2012 ini.. Amin..

Friday, December 9, 2011

kenapa semuanya perlu hari ini....

0 comments
arghhh.. tension lak rasa... apesal la semuanya berlaku serentak.. bertubi2.. bertimpa2.. isk.. x suka.. x suka.. x suka...

Mode : spoile :(

Hatiku Milikmu

0 comments
Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan
Diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kan ku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Aku sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh cintaku

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Aku sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Video Klip

Friday, December 2, 2011

Kempen RM1

0 comments
Bermula detik 1.11.11.. teruja kejap ngan tarikh tu.. aku pun mula buat KEMPEN SEHARI RM1. Nampak mula2 memang macam x nampak apa.. sebab singgit sehari jer kan.. Tabung pun aku guna botol gula2 kosong jer..

Tabung RM1 telah dirasmikan oleh ayen.. hehe


tapi skang setelah genap sebulan.. aku bley tersenyum riang la jugak...
Tabung tu dah pnuh dengan duit RM1 dalam tempoh sebulan.. yang seronoknya, bukan aku saja yang menabung.. B pun kena menabung gak.. haha paksa rela la kot.. ekeke.. tapi makin seronok bila.. ayen pun joint sama.. Sian gak kat dia.. masa sekolah sanggup simpan duit belanja semata2 nak joint mak menabung.. ^_^.. at least.. ada gak yang sokong niat murni aku nie.. hehe

Siap tulis tarikh perasmian nie.. RM1 :: 1.11.11


hah.. bukan tu jer.. rasanya ada 2-3 org jugak yang sama2 tersampuk ngan KEMPEN RM1 aku nie.. hehe bagus2..

Tgk... dah penuh ngan duit RM1.. nnt nk gi bank masukan setiap bulan...


semoga usaha murni macam nie akan berterusan & beranak pinak.. Amin...

Thursday, December 1, 2011

Happy 6th birthday Huda!!

0 comments

Morning sayang.. Selamat Hari Jadi !!! ^_^ Huda senyum happy.. lama dh x tengok dia bangun pagi ngan keadaan ceria.. Seronok tengok kalau hari macam tu... Alhamdulillah.. Anak mak dah besar dengan sihat.. semoga hari2 akan datang anak mak akan menjadi lebih matang sesuai dengan usia.. Untuk Huda.. mak doakan segala yang terbaik utk kamu.. maaf kalau mak kurang bagi perhatian kat kamu sejak adik ada.. tapi percayalah.. mak tetap sayang kamu..

Happy Birthday Sayang!!! Nanti mak carikan kek utk Huda potong yer.. ^_^ Sayang Huda..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...