fIsIO lAgi

Semalam aku kena gi FISIO lagi... hmm.. kenapa?? kerana aku sniri yg carik pasal.. aku sniri yg wat keje2 yg ikutkan aku rasa x akan ada effect pun kat kaki ni, tapi rupanya sebaliknya.. hehe.. dorang kata aku degil.. hmm..mmg pun aku dengil.. mcm la klu aku x degil, aku bleh goyang kaki tengok sumer benda depan mata x bergerak.. mcm jer boleh dngn dok diam2 tu.. sumer benda depan mata nie akan tersusun rapi & cantik dimata dn sedap di hati.. huhu.. whtever.. Aku cuma mahu nikmati hidup yng singkat ini dengan begitu sahaja.. Jalani hidup mcam biasa.. lakukan apa yg aku rasa aku nk buat.. asik pk pasal org lain.. kali ni aku rasa aku hanya nk pk pasal diri sendiri jer.. errkk.. bole ke..... hmm.. nk wat camner.. aku trpk jugak utk jaga hati mereka lagi.. hurmm.. menjaga hati org itu mcm dh sebati dlm diri nie.. tapi tulah kan.. biarlah.. aku tau aku sakit.. aku tau aku kena jaga diri, aku tau aku xleh wat benda2 berat tu.. aku tau aku kena jalan baik.. aku tau aku kena jaga kesihatan, aku tau itu.. aku tau ini.. aku tau.. aku tau.. aku tau dah.. tapi aku saja jer buat2 tak tau... haha.. AKU MEMANG DEGIL.. SEBAB ITU KAU SUKA SALAHKAN AKU KAN... hmm.. itu la dia... isk.. naper asik terpk pasal org lagi..

Hmm.. Fisio semalam tu kata.. "Otot aku still lemah.. bykan lagi xcercise.. samada awak nk buat oprtion tu ker atau tak.. tapi.. xcercise kena buat jugak.. Sakit awak nie.. mungkin ada kaitan dengan mana2 pergerakan yg awak buat masa kat umah, keje & sbginya.. tapi saya nasihatkan awak.. hati2.. insyallah.. lama2 dia akan baik.. skang mmg dia akan rasa.. mungkin x kerap, tapi akan terasa.. bla..bla..bla... oleh yg demikian.. kena jumpa saya lagi selalu.. 2 minggu.. 3 minggu.. 3minggu.. 3 minggu.. sebulan... sampailah awk jumpa Dr Ismail smula.. ok?! '

Guest wht?? Lu pikir la sniri...

*****************************************************************************************
aku terasa nk tulis nie plak..
Sometimes, bila kita disalahkan.. kta amat teringin nk pertahankan diri.. tapi pk balik biarlah.. sbb nnt cakap apa pun.. kita juga yg akan disalahkan lagi.. dh la tertekan dengan satu salah.. pastu bila pretend, tambah plak lagi satu beban.. huh.. korang pk la.. ibaratkan 1+1=2.. hah kan dh bertmbah beban tu.. so, kesimpulannya.. hentikanla sikap anda yang suka salahkan org lain tu.. walaupun awak x kata.. tapi mereka pasti terasa.. hmm.. pk la skang.. apa lagi..

~niesa'95~
*****************************************************************************************

Comments

nadia said…
salam kak ita.... thanks sbb singgah blog nadia...
ha'ah laa sy dah dok jauh dah...hehehe....tp kite still buleh keep in touch lg!!!
seronok dpt singgah blog akak....cantek....byk story yg saya bace...ade yg happy...ade yg sedey jugak....anyway take a good care tau...anak2 akak cute sgt!

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..