Saturday, July 6, 2013

nampak tak??

nampak tak?? nmpak tak?? banyak kan post2 aku lately nie... sampai penuh mukasurat x cukup2... emm... sungguh banyak idea n cerita utk dicoretkan rupanya... tapi apakan daya... aku lupa nk kalerkan tulisan tu.. semuanya warna clear.. tu pasal la korang tak nampak apa yang aku post.. haha

well... melalut2 bila post something adalah kerana... ada benda yang mengganggu minda sedarku utk berfungsi secara baik.. ada dah tajuk nk dicoretkan... tapi ayat2 cintanya hanya berlegar2 jer kat kepala.. tak mampu nk diluahkan disini... kerana apa?? ermm.. biarlah rahsia... ahaks..

nantilah.. akan ku pikirkan ayat pemula yang lebih baik. yang penting. Setelah sekian lama berabuk blog nie.. maka ada juga someting yang berjaya aku lahirkan ..
till then... aku tinggalkan korang dengan seribu satu persoalan...

aku, baru jer TERPAKSA melepaskan sesuatu yang SANGAT AKU SAYANG...  sebab......
nantilah aku citer... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...