Fuh Lega!!!

fuh lega!! ari nie aku dh siapkan chcklist utk weding adik ipar aku tu nanti. so far dh 25 perkara aku listkan utk diberi perhatian.. Maybe ada lagi yang belum disenaraikan tapi harap2 apa yang dh aku list ni bleh dijadikan GUIDE utk memulakan tugas!! huhu..

Ari ni pun tadi, mengular jer satu ari kat opis, x wat KEJE HAKIKI pun.. sebabnya.. hehe.. dh siap design kad kawin dorang.. Rasa seronok plak sbb dh lama x wat wedding card kan.. Last buat dulu utk member opis aku last year.. dia pun skang dh anak sorang dah.. Nak tunggu adik2 aku yang lain.. alamakai.. lambat bebeno.. so, Seyra ni dulu la merasa ke'unik'an hasil kreativiti aku tu nanti.. :P

erm.. pagi ni tadi msg ngan Ya, dia kata insyaallah 06.06.09 tu tarikh pilihan dia, sebelah lelaki plak akan buat di KEDAh pada 13.06.09. . kalau dicongak2 rasanya mmg x terkejar rasanya..

tapi dengan adanya chcklist yang aku buat ni nanti, harap2 dapat membantu perjalanan majlis nie..

x sabar nk tunggu Ya free & pegi shoping perabot, baju nikah, hantaran.. huhu.. best2!!

K.. nak balik dah.. tunggu latest news nnt ek.. xpecially 4 EELA!!!..

Comments

BunBun said…
wahhh!!!!
especially f0r eela???
fuy0o0o...
cayalah eela.
hahahahaha!!!
-: Fara_Lan :- said…
Tahniah TA... dah ramai la adik ita nanti hehehe
Eyta Wahab said…
Eela : Welcome to the GROUP of bz person.. huhu.. GET READY.. pengapit pun kena lawa tau!!

FARA : TQ.. Insyaallah.. Doakan jer la ek..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..