Saturday, July 6, 2013

Khas Buat U


Kat mana nk mula yer... hmm... entahlah ek... tak tahu apa yg berlaku sebenarnya.. takder angin xder ribut.. antara kita seakan semakin jauh.. jauh... jauh... dan jauh... owh... yer.. mungkin juga.. ribut taufan yang penah melanda kita satu tika dulu menjadi punca berlakunya semua nie skang. Mungkin ada benda lagi yang tak setle antara kita.. entahlah.. terlalu rumit terlalu sukar utk difahami. Makin cuba utk paham.. makin berbelit kepala otak nie memikir.

dia selalu sebut kat aku.. dia suka org yang jujur.. terus terang dalam tindakan.. ada apa2 tak puas hati terus terang jer.. jangan selindung2. tegur dia kalau dia salah.. & macam2 lagilah... Sejujurnya..  memang semua yg dia nak aku dah laksanakan sebaiknya.. Aku tak pernah selindung apa2 yang aku rasa, sehabis baik aku akan cuba tegur dengan berhemah walau dia buat salah sekalipun.. N pastinya.. aku cuba N sentiasa cuba memaafkan segala yang dh dia buat kat aku.. rasanya.. dipihak aku dah xder apa yang aku harapkan lagi.. selain keadaan pulih seperti sediakala... & yer.. pulih la jugak untuk beberapa bulan ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...