Muak ke??

huhu.. terasa ada org sudah tak sanggup & dah muak nk layan karenahku lagi... hmm apakan daya.. kamu juga yang buat aku jadik begini.. jadik kamu terimalah apa yang jadik pada aku sekarang nie... hehe....

Maaflah.. walau kamu kata kamu begitu dan begini.. kamu tidak begitu dan tidak begini.. tapi maaf lagi... aku belum percaya itu semua.. kerana selagi hati ini merasa keraguan.. maknanya.. masih ada 'benda' yang belum dihapuskan sepenuhnya.. baik di pandangan zahir mahupun batin..

Maaflah.. andai ini semua membuat kamu rasa tak selesa.. tapi nyatanya aku lagi beratus kali tak selesa...
kalau kamu ingat aku suka jadik begini.. jawapannya adalah TIDAK SAMA SEKALI.. tapi apakan daya...

nasi sudah menjadi bubur.. kerana aku dh pun menjadi seperti ini sekarang.. apa yang boleh dilakukan.. cuma memikirkan cara utk membaiki bubur tu menjadi sesuatu yang enak & berguna .. dan tidak dibazirkan begitu sahaja... tetapi.. andai kamu sudah tak lalu nk jamah bubur tu lagi..hmm... aku pun tak tau nk kata apa.. terpulanglah...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..