its a start.. 2013..

its been a long time... huurrrmmmm..
dimana nk mula yer??.. how about.. Happy New Year 2013.. 
;) too many things happen in 2012.. segala pahit n segala
kenangan manis.. tersimpan rapi dalam kotak ingatanku..
walaupun ada kalanya terkenang peristiwa yg kurang enak tu
rasa nk berjujuran air mata nie.. tapi tanpa yg pahit..
tiada yang manis... tiada pengalaman baru.. tiada ketabahan
tiada pembahruan dalam diri.. think +ve.. 

kadang rasa menyesal.. kadang rasa sanggt terkilan.. tapi
apakan daya.. yang lalu tak mampu ku undur kembali..
dan biarlah ia x boleh diundur.. cuma harapan yg tinggal.. 
biarlah ia cepat berlalu.. agar kenangan2 tu x lagi menghantui diri..

kadang rasa bodoh gak diri nie... dibiarkan diperbodohkan
n dibuat sesuka hati oleh org lain.. hmmm sayangnya...
aku rasa aku cukup kuat.. tapi ternyata.. aku tetap lemah..
owh.. bukan.. bukan lemah.. no -ve thinking.. ;) 
cuma sometimes.. perasaan n naluri seorang wanita itu
x boleh nk diketepikan.. pun begitu.. aku rasa ia tetap terpaksa
utk aku ketepikan... terlalu kecewa dengan keadaan yang aku
sendiri x mampu nk gambarkan... apatah lagi utk diluahkkan..

anggap ajerlah itu semua suratan... atau kebetulan.. huhu
boleh cipta lirik lepas nie..hehehe ;) im done.. 


# things happen with a reason.. no matter what..  ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..