-takder tajuk-

hi blog.. lama x jumpa kan.. lama x sembang2... hehe... sori... banyak kali dah aku bukak tutup jer ngko nie... tapi aku x tinggalkan memo pun.... aku taip.. aku padam.. aku taip aku padam... naper ntah... kadang rasa nk sangat tiggalkan memo utk ko .. tapi kadang tu aku rasa.. mcm xpayah la...huhu... mengong gak aku nie skang... hati kering dah nie... x tau la apa perasaan yang tinggal dalam hati nie... huhu

ari nie... suka2 ati aku jer... aku taip gak kat sini... tak tau nk kata apa... tapi yang nyata.. ada sesuatu yang buat aku menjalankan jugk jari jemari nie kat sini... haa... yer... tadi aku baca post2 kengkawan kat fb.. banyak gak post yang best2.. buat aku senyum sensorang... haha

meh kita copy paste balik apa2 yang aku baca tadi...
  
"Mereka yg tetap dihati kita akan kekal dalam ingatan walaupun telah terhapus dalam kehidupan harian..."
" Indahnya kehidupan ini bukan kerana seberapa banyak orang yang mengenali kita.. NAMUN seberapa banyak orang yang bahagia kerana mengenali kita"
"Bercinta memang mudah, Untuk dicintai juga memang mudah.. TAPI untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperolehi.."  

antara ayat2 yang aku baca jap tadi la nie.. hehe korang rasa nk senyum gak ke?? senyumlah... asal tak mengganggu orang keliling udah... orite blog... cukup memo ni aku tinggalkan utk ko arini... lain hari aku rajin aku singgah... till then...

** I miss someting !!**

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..