Baju lama vs memori lama..

Assalamualaikum & selamat pagi rabu...
dalam x sedar dah penghujung bulan ogos dah... dan dah 3 hari masuk keje selepas cuti raya aritu.. dan sepanjang 3 hari jugaklah aku pakai baju kurung pegi keje... WAH?!!... haha.. mcm dah lama jer tak berbaju kurung kan... disebabkan aku takder baju raya untuk tahun nie...*tetiba sedih laks...  jadi aku bongkarlah balik semua kotak2 bajuku yang lama... alhamdulillah... masih muat & elok lagi untuk dipakai.. ada antara baju aku yang dah lebih 10 tahun usia dia... & kebanyakannya memang over 15 years... huhu... pandai tak aku jaga baju2 tu semua?? hhehe * kes sayang buang baju la nie...

Bila pakai balik baju2 lama.. secara tak sengaja .. kekadang teringat balik memori2 lama bila pakai baju2 nie... bayangkanlah.. antara baju2 yang aku pakai sumer zaman2 sekolah lagi... zaman2 comotlah org kata kan.. zaman2 cinta monyet.. zaman2 kepala batu.. panas baran.. sumer ada la... hehehe syiok jugak jadik aku masa dulu kan... sukati jer nak buat apa.. haha... tetiba rasa rindu masa lalu... zaman yang x perlu nak fikir2 sangat... just do it!! bestkan... manalah kawan2 lama aku semua... rindu lak kat korang... hope korang berbahagia semuanya... :)

* miss my past :(

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..