Stress kot !!!

Suka tak kalau org paksa korang buat apa yang korang x suka? yang korang belum bersedia utk buat? atau yang korang rasa x selesa utk buat? dan jawapan aku secara peribadi.. AKU TAK SUKA MEMAKSA & DIPAKSA.. biarlah apa yang aku buat tu atas kerelaan aku sendiri... biar ia datang & lahir dari diri aku sendiri.. Ia lebih manis & akan meninggalkan impak yang lagi baik dari paksaan.. Lagipun tiada paksaan dalam Islam.. Betapa indahnya Islam itu sendiri..

Time2 camnie la aku rasa bengang sangat !!! Time aku tak buat apa yang orang suka.. aku akan dipandang lain macam.. akan diperli & disinis.. Sakitnya hati... Tapi bila korang buat cenggitu.. ada aku perli? ada aku sinis? ada aku paksa?? aku cuma diam & panjatkan doa padaNya agar korang terbuka hati utk buat seperti apa yang aku harapkan...

** isk.. baru jer nak merasa nikmatnya hidup.. dah terluka lagi hati nie... Sabar jer la... Aku lari kang baru tau !!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..