Jalan-jalan ke Utara..

Perjalanan tanpa perancangan pun asalnya.. terus jadik satu percutian keluarga yang jimat & santai.. Redah jer kemana nk pegi.. singgah jer mana2 yang rasa nk singgah.... Asalnya cuma nk pegi kenduri kawen member opis.. terus la jadi percutian jalan2.. Anak2 pun suka & aku tentulah sangat happy..
Banyak aku dapat amik gambar sepanjang perjalanan.. Cuma terkilan lak bila tiba tempat2 cantik tp batry hp dah kong... apa taknya.. aku dok asik check-in jer sepanjang perjalanan.. mau tak kong.. hehe

Enjoy sedikit memori yang sempat aku rakam sepanjang perjalanan... ^_^

bangunan nie area Damansara.. pantang aku lalu jalan nie memang berkenan tgk... hehe

Sesak kejap sebab trafik light jer.. Kat Kuala selangor ni kalau tak silap..

dah masuk perak... apa ntah nama kawasan nie.. tapi cantik view dia..

Yang nie dah dekat2 nk sampai umah pengantin... Sangat2 cantik

Selamat Pengantin Baru Yati - Faez
~Kampung Telok Penchalang, Sitiawan, Perak~

Dah dapat pelamin yang cantik.. mcm rumah sendiri kami kerjakan.. hehe

Pengantin Comel.. Izzul takut.. Syifa' happy jer.. :)

Area Nelayan Kg. Permatang.. nk benti je rasa lepak..
tapi sempat snap dalam kete jer.. ari panas x terkata...

Teluk Batik.. x berapa nk cantik .. tempat terhad...

Otw.. nk sampai Selama dh ni kot..

Pagi hari di Kampung Sungai Rambutan, Selama, Perak


Nnt ada sambungan lagi.. tunggu next post la yer.. ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..