cemburu tapi ....

Secara tak sengaja.. terpandang satu folder.. yang banyak gambar dia dari saya... tergerak hati utk membelek2 seketika... hmm.... dimana saya?? tercuit rasa hati.. terdetik rasa cemburu.. tapi ... hanya tersenyum.... :)

Muhasabah diri sendiri... Tak apa... mungkin melihat dia lebih membahagiakan dari melihat saya.. adanya dia.. boleh mengurangkan tekanan bila bersama saya.. kerana.. saya sedar.. saya bukan yang terbaik.. walau sudah sedaya upaya utk jadi yang terbaik.. terlalu banyak kekurangan pada diri ini utk memenuhi segala permintaan dia... Mungkin saya sempurna dimata org lain.. tapi tak sempurna dimata dia...

Pernah... selalu juga... saya perhati setiap gerak gerinya.. setiap keadaannya.. setiap perbezaannya.. apabila dia bersama saya dan apabila dia bersama dia... ??? huh peningkan ayat nie??  tapi tak apa.. bukan utk sesiapa paham apa yg saya cerita.. cuma mahu menghilangkan sedikit rasa duka... :) utk dia.. tindakannya lebih cepat dari utk saya... utk dia.. maafnya lebih pantas dari utk saya.. tapi tak apa...
saya akan tetap terus tersenyum.. walaupun ada dia diantaranya.. selagi dia membahagiakan... tak apa...

** pepatah mengatakan.. CEMBURU TANDANYA SAYANG... jadik.. aku rasa.. x salah kot nak ada sikit rasa cemburu tu... sebabnya... kalau aku x cemburu kang.. takut kata aku tak sayang lak.. hehe

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..