1st day keje...

1st day masuk keje terus meeting ISO...
Semalam 1st day aku masuk keje lepas dekat 3 minggu gak kot aku xde.. last day aku keje 9 april 2012.. pastu 10hb aku kursus.. pastu terus dah aku mc sampai la smalam 02 mei baru aku masuk keje... huhu

kejap jer kan masa berlalu.. tapi entah napa masuk opis skang mcm hilang separuh semangat... Sbb bos aku yang baik hati baru jer bersara... dah dekat 6 tahun kot aku keje bawah dia.. dialah bos yang paling cool yang pernah aku jumpa.. & entah napa lately asik dok terbayangkan bos aku tu jer.. aduila... syahdu lak tetiba bila bos xder nie...

Smalam plak... masuk keje terus ada meeting .. errkk.. blur tuh... mcm2 masalah rasanya.. tapi hidup perlu diteruskan.. walau apa pun masalah yang datang .. kita kena hadapi dengan tenang & rasional.. Insyaallah.. setiap masalah yang datang pasti ada jalan penyelesaiannya...


Farewell bos... Selamat Bersara !!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..