Tak suke!!

Blogger dah tukar format, setting layout.. aishh... macam2 yang dia tukar,.. aku x suka.. payah aku nk update blog.. xtau mana nk tekan.. meraban2 aku tekan.. last2 aku logout..

itu jer la keje aku skang... mc 2 minggu.. aku ngadap lappy, ngadap note, ngadap mesin.. layan fb, main game, menjahit.. ermm.. naper aku tak tido ek??? hehehe sebab aku x suka tido siang... rasa rugi masa yang allah bagi.. kalau aku tido siang tu.. maknanya aku penat sangat la tu.. Bagi aku quality time utk tido adalah malam... siang.. banyak aktiviti yang boleh aku buat,...

Berbicara bab tido.. entah naper.. lately aku asik mimpi yang 'bukan2'... mimpi yang aku tak suka bila termimpi, tapi bila kenangkan balik.. aku boleh senyum.. melayang2 fikiran ke dalam mimpi tu semula...  rasa nk dok dalam mimpi selama2nya pun xper.. hahaha

Bloger nie pun satu.. lain kali la nk tukar format baru pun.. haish.. baru jer bersemangat nk upload gambar2 yang aku snap.. sekali.. poning makcik...

haish.. oklah.. nak mandi... dah pukul 9.30 pagi.. aku tak mandi lagi?? aiyork.. mau jadik apa ini.. dah.. dah.. gi mandi eh...


Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..