Sonotron Therapy


Al kisah setelah kakiku sakit kembali.. aku kena wat rawatan semula.. so benda yang paling ringkas sebagai langkah permulaan.. Dr suggest utk aku jalani treatment Sonotron Therapy .. Yang bestnya.. aku xyah pegi jauh2.. otw nk gi keje bley singgah kat PK jer.. so buat therapy tu dalam 30 min macam tu..

Hari nie aku dah wat 2nd treatment.. so next week kena lagi sekali.. Then dia kata.. kalau x ok lagi.. dia akan tukar treatment lain lak.. pastu tgk keadaan mcm mana.. if x kebah2 jugak.. so, dinasihatkan utk aku pegi jumpa ortopedik balik.. ermmm.. telan air liur aku dengar...

Just now, dr nasihatkan aku banyakan rest.. jangan angkat berat2.. jangan berdiri lama2, jangan dok lama2... jangan itu.. jangan ini.. aiyo... apa macam?? dalam kepala dah dok pk umah yg tunggang langgang kalau aku dok diam2.. huhu... Then dr tanya aku.. "Ingat tak lagi step2 fisio masa kaki x baik lagi??" hehe dengan senyum jer la aku jawab... " iiiingat kottt" ;p maknanya.. aku x ingat la tuh.. hahaha

entahlah ek.. aku xder idea ngan kaki aku skang.. aku xtau nk dok diam atau nk wat mcm biasa.. yang nyata aku x mampu nak kata apa2...

~~~ menyesal aku putuskan kamu, ternyata aku x mampu.. lalala eh...eh... ;p

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..