Playing with Embird

Ada req from Atiqah kat Jepun.. katanya nk wat something dr koleksi niesa utk new born baby sebagai projek student sana.. tapi atiqah nk aku wat blanket siap embroid logo persatuan dorang... Erm.. xcited nk propose job nie utk dorang.. walaupun aku ada software nie, tapi jarangnya masa utk aku explore...

Malam nie.. errrkkk.. malam ker.. dah pagi dah nie ha... esok aku ada kursus plak.. huhu abaikan... ermm.. hati dh berkobar2 nk try design guna embird nie.. Memandangkan logo dorang pun mcm x susah sangat utk aku try.. why not.. inilah masanya... puas jugakla dok study manual dia.. huhu

& keseronokan berganda bila 1st try nie.. aku rasa menjadi la jugak.. hehe
berbaloi berjaga sampai pagi kerana menatap benda nie.. ^_^.. If Atiqah x jadik proceed projek ni pun x apa.. At least, aku dh mula kenal My Embird nie.. hehe IN LOVE jugak la...

Alhamdulillah....

Nie draf aku dalam pc.. ready nk tranfer ke mesin...


La nie dah siap.. ermm.. macam menjadi jer.. ^_^


Inilah hasilnya... perlu kemasan lagi.. but 4 me.. Its a good start... hehe

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..