Igauan lama kembali...

errmm.. apa nk citer pasal post nie ek...
tapi aku nk citer gak.. bagi tenang sikit jiwa nan lara nie..

Citernya... bukan pasal apa.. tapi pasal kesakitan lutut yang kembali menyerang.. huhu
sangat sakit tu tidak.. tapi sakit, x selesa, rimas, risau, geram, emm.. macm2 perasaan ada la sebenarnya... Alkisahnya... dah dekat seminggu dh lututku ni sakit.. tapi malas nk amik pusing.. abaikan aje. teruskan ajer keje2 yang menimbun2... x sempat nk pk kesakitan nie.. tapi makin hari makin lama ku biar.. makin sakit la plak rasa.. & penyudahnya hari ni rasa mcm nk berjalan pun payah... nak duduk antara 2 sujud pun siksa... mulala kepala dok pk balik benda2 dulu.. terkenang & terbayang balik hidup dengan wheelchair, ngan tongkat... huhu tidaklah... bertapa siksanya zaman itu bila hidup terpaksa bergantung & menyusahkan orang sekeliling..

tapi andai benar terjadi lagi... andai benar allah nk uji lagi..
BERSEDIAKAH aku dikala diri tidak langsung bersedia..
TABAHkah aku disaat ketabahan diri sudah mula goyah...
MAMPUkah aku .. sebab aku rasa tak mampu dah nk tanggung apa2...

Ya Allah Ya Tuhanku... semoga kau berikan ketabahan & kesihatan yang baik kepadaku untuk aku terus membesarkan anak2ku.. Amin..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..