Handbag ku sudah beranak !!!

kul 3 pagi... leka menyiapkan tempahan towel dr customer.. & entah macam mana.. boleh pulak ada sedikit kesilapan pada towel tu yang buat aku tensen bagai nk rak.. Air mata hampir menitis.. tapi pejamkan mata & cuba bertenang...

dalam tenangkan diri aku dapat satu idea.. & terus baiki sulaman towel tu & buat satu xtra towel sebagai tanda maaf aku pada tuan punya towel.. & sementara tunggu towel disulam oleh mesinku...

aku pun tergerak nk jahit anak beg guna pola yang cikgu bagi masa kelas aritu.. xtau pun nk buat mcm mana sbenarnya.. tapi cikgu kata.. basic sama.. so.. kena pk sikit la.. & akhirnya kul 3 pagi.. aku berjaya siapkan 2 sulam towel termasuklah anak beg tu :D

hasilnya... Begku sudah beranak !! ^_^
cuma snap button belum ada.. tunggu tools sampai next week..


belakang anak beg nie.. aku buat kocek.. senang nk letak syiling...

dalam dia.. guna kain polyester utk wat nametag Huda sbenarnya..
tapi nie jer kain yang ada.. aku rembat jer la.. hehe



Semakin nampak arah & cara utk memperkemaskan jahitan beg ini.. & hilang stress buat menda nie.. Alhamdulillah...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..