SAKIT ke tak HATIku????

Skang dok terdengar tajuk nie kat HOTfm.. macam2 yang dorang sakitkan.. tu juga buat aku tergerak nk post tajuk nie.. hmm..

Dalam aku cuba dok tenang & bertenang.. ada lagi perasaan ini datang... aku tak tau apa & kenapa ia perlu ada lagi dalam hati aku... walhal aku rasa aku dh pun memaafkan segalanya.. Tapi bila terpandang, terdengar , terkenang.. hati aku jadi sakit... SAKIT ke?? atau apa perasaan tu pun aku x pasti..

Makin hari makin menjadi2.. aku cuba dah lupakan.. & harap semuanya kembali seperti sediakala.. Tapi.. Ibaratkan semua itu tak mungkin akan berulang.. Yang lalu tetap berlalu... Entah bila akan kembali ceria, akrab & bersahaja seperti waktu dulu.. apa yang aku rasa, aku tak lagi diperlukan seperti suatu masa dulu...

Dalam Benci.. aku RINDU saat2 itu....
Dalam Diam.. aku AMBIL tahu juga apa yang berlaku..
Dalam Tangis... aku panjatkan DOA kepadaMu Ya Allah.. agar suatu hari nanti.. sinar itu akan kembali menerangi...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..