Cabut Gigi...


hohohoho.. setelah agak bertahun sebenarnya lepas pada aku berani utk pegi cabut gigi.. & hari nie aku pegi semula.. kuatkan hati, gagahkan diri.. aku melangkah laju jer pegi ke Dentist.. sampai klinik.. huhu aku dh seram sejuk.. my no is 4013.. hari masih pagi.. baru pukul 8.35... sabar menanti.. sambil2 tu aku wtaps ngan member.. bagi ilang nerves aku.. haha mengong betul.. kul 9.20am .. no 4012 naik. dh dekat 3x panggil org nyer x jugak muncul.. maka makin berdebar la aku dibuatnya.. & seperti yang disangka.. 4013 dipanggil setelah 4012 gagal muncul....

Masuk dengan tenang & borak2 ngan Dr jap.. then kena bius kat gusi.. huhu itu yang paling aku x tahan.. & tanpa sedar air mata aku mengalir.. huhu malu jer kt Dr tu... dlm 5 min kot.. aku rasa lidah aku start kebas dah... dan bermulalah proses mengeluarkan gigi gerahamku yang dh lama tertanam tu.... Godek punya godek, tarik sana tarik sini.. bergegar2 kepala aku dah.. last dr belah sikit, x jadi belah lagi.. lagi n lagi sampailah akhirnya berjaya gak cabut... Akhirnya aku menarik nafas lega.. & dan dan tu jugak aku rasa longlainya badan... mcm baru kuarkan bb dri perut... hohoho

& kesimpulannya... sbb dh bertungkus lumus sangat nk cabut gg aku.. Dr suh aku rest & mc.. ingt xmo mc, tp rasa lain macam & akupun balik... Sib baik aku amik jugak mc tu.. sbb sampai jer umah aku pening, rasa nk muntah.. Pandang darah banyak aku dh loya2 tekak.. & aku makan ubat & tidooo...

hajat hati bila mc leh la aku menjahit ker kemas umh ke apa ke.. tapi... misi gagal la.. aku cuma mampu dok landing atas katil nie jer.. kepala aku agak pusing, maybe sebab banyak sangat darah kluar kot...

Apa2 pun.. Alhamdulillah.. sekurang2nya aku dh x risau pasal gigi ni lagi.. ^_^
Lepas nie akan kumpul keberanian utk pegi tampal & cuci gigi plak.. hehe

Wish me Luck !!!

Comments

BunBun said…
saya dah lame xnampak kakak sy yg sorg ni. mane ilang? (-_-)
Eyta Wahab said…
kakak ada jer dimana2... cuma awal2 nie sibhuk cikit... ^_^

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..