Selamat Tinggal 2011

2011.. tahun yang mencatat pelbagai kenangan... & kenangan terindah 2011 apabila Syifa' lahir kedunia.. ^_^

2011 juga menjadikan aku seorang usahawan.. usahawan ke?? alah.. berniaga kecil2an atas talian... walaupun keluar masuk pendapatannya xlah sehebat mana.. tapi serba sedikit membuka mata aku pada dunia bisnes online nie..

2011 juga agak mendukacitakan bagi aku.. sebab aku rasa.. xder apa yang berubah dalam kerjaya tetap aku.. masih ditahap itu & aku mula rasa jemu dengan apa yang aku buat sepanjang 2011. Buat aku rasa ruginya hari2 yang aku bazirkan sepanjang 2011.. Tiada cabaran baru.. malahan perubahan pimpinan dalam organisasi tu juga menyebabkan aku rasa.. ahhh semakin suramnya kerjaya ini.. xder lagi rasa pemangkin utk aku pergi kerja tiap2 hari... harapannya & doaku semoga 2012 aku lebih buka mata, lebih peka & lebih teratur dalam kerjaya... amin

2011 aku rasa.. aliran keluar masuk perbelanjaan aku x terkawal.. entah kemana perginya fail bil2 bulanan yng selalu aku bukukan setiap tahun.. entahlah... tahun nie agak celaru.. mungkin sudah mula bosan kerana terpaksa menanggung beban hutang keliling pinggang...

Harapan aku 2012 akan membawa lebih makna dalam hidup aku, perjalan kerjaya, rumahtangga, keluarga & segalanya... Teringat kata2 DFK..

" orang yang tak mampu berubah dalam masa 2 hari adalah orang yang gagal"

owh.. nampaknya.. aku salah seorang dari mereka yang gagal... Ya Allah.. ampunilah hambamu ini Ya Allah...

Semoga semangat baru akan menemani aku tahun 2012 ini.. Amin..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..