Kempen RM1

Bermula detik 1.11.11.. teruja kejap ngan tarikh tu.. aku pun mula buat KEMPEN SEHARI RM1. Nampak mula2 memang macam x nampak apa.. sebab singgit sehari jer kan.. Tabung pun aku guna botol gula2 kosong jer..

Tabung RM1 telah dirasmikan oleh ayen.. hehe


tapi skang setelah genap sebulan.. aku bley tersenyum riang la jugak...
Tabung tu dah pnuh dengan duit RM1 dalam tempoh sebulan.. yang seronoknya, bukan aku saja yang menabung.. B pun kena menabung gak.. haha paksa rela la kot.. ekeke.. tapi makin seronok bila.. ayen pun joint sama.. Sian gak kat dia.. masa sekolah sanggup simpan duit belanja semata2 nak joint mak menabung.. ^_^.. at least.. ada gak yang sokong niat murni aku nie.. hehe

Siap tulis tarikh perasmian nie.. RM1 :: 1.11.11


hah.. bukan tu jer.. rasanya ada 2-3 org jugak yang sama2 tersampuk ngan KEMPEN RM1 aku nie.. hehe bagus2..

Tgk... dah penuh ngan duit RM1.. nnt nk gi bank masukan setiap bulan...


semoga usaha murni macam nie akan berterusan & beranak pinak.. Amin...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..