BIG BAD WOLF...

terbaeeekkkkk!!!!!!! Thumbs UP!!!!!!!

Takde kata yang dapat diungkap dengan kunjungan aku ke Jualan Buku Terbesar kat MAEPS hari Isnin lepas... Penyebab utk aku melangkah kaki kesana adalah atas tugas rasmi.. Ditugaskan untuk mencari buku2 berkaitan dengan Management, Motivation & Leadership.. untuk diberikan kepada penaja2 hadiah graduan tahun nie..

Dalam kepala dh dok pk MPH jer.. sebab itu jer pun kedai buku yang aku tau.. tapi kebetulan officemate bgtau ada book xpo tu.. emm.. aku pun menjengah je la.. Dah call semua ajk utk turut sama ikut utk 'servey' dulu.. sebab bujet lum dapat lagi... & akhirnya cuma aku & Ija je yang pegi..

Nk pegi sana kejap jer dari opis nie.. 5 min sampai dah.. so park kat situ & dia akan sediakan Tram utk bawa kita ke depan HALL A tu.. memang welcome la.. x payah susah2, panas2, penat2.. thats nice.. ^_^

TRAM : Cepat & Selesa


dah masuk dewan.. amik kau.. terpegun jap, tgk ramainya manusia walau aku pegi tu seawal dia bukak .. belek2 punya belek... wah.. memang sangat teruja.. buku2 yang dijual memang dapat potongan gila2 punya banyak ~ 95% pun ada.. CUMA korang kena alert ngan buku2 tu.. sebab dia mention awal2 dah.. dia jual as were it is.. haa.. lebih kurang mcm tu la.. so no refund, no return, no xchange.. kira paham kan?? sebab dh murah & pandai2 la nk pilih..

masuk2 jer pintu.. terpegun tgk buku... & setiap buku dibahagi ikut section yang kita suka.. mudah kan!!


bukan nk kata buku2 tu semua rosak.. buku2 yg dijual memang dalam condition yang baik.. cuma bila ramai pengunjung yang x bermotivasi nie dtg.. maka paham2 la apa jadik pada buku2 yang banyak tu... tapi x semua mcm tu... berjuta2 lagi buku yang dalam keadaan baik.. pilih2 la sendiri..

antara buku yang sempat aku servey... harga asal dalam rm70-80 kot.. tinggal RM8 je... hardcover tau!!


Layanan mereka pun bagus, cashier ramah & mesra + cekap buat keje.. walaupun org ramai2 giler.. tapi dorang cool jer.. bagus la.. kat sana aku sempat snap a few gambar jer.. sebab dh angau ngan buku2 tu semua.. so.. aku syorkan pada yang suka buku.. pegila jenguk2.. x rugi punya... ^_^ sebab aku dh pegi 2 kali & rasa cm nk pegi lagi.. :D

bila dh penat membelek buku sure lapar punya.. & apa yang ada.. haaa nie dia.. panasss lagi..

Hari ke 2 : ramai lak yang sudi ikut jadik 'dayang' angkat buku.. see... bagus tak promosi aku pasal xpo nie.. hehe

2 orang jejaka nie.. rela berdiri asal dapat pegi.. hihihi


semua AJK siap sedia nk menjalankan tugas.. hehe



Akhirnya... nie la buku2 yang kami dapat utk penaja.. dari bujet cuma rm80 jer sebuah buku.. kami dapat rm44 utk 5 buah buku... pandai tak kami uruskan kewangan.. hehehe


Kesimpulannya... SAYA SANGAT SERONOK.. dari mood SAD.. now im HAPPY ^_^..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..