Kecewakah aku....

KECEWAKAH AKU ngan keadaan hidup aku sekarang????
MENYESALKAH AKU dengan jalan yang aku pilih??

Tekanan demi tekanan aku terima... dugaan bermacam2... cuba untuk terus tabah & lakukan yang terbaik seperti xder apa yang berlaku.. tapi sampai satu tahap aku rasa aku givup.. Rasa nk mengundur diri dari terus dibelenggu masalah yang tak pernahnya surut nie.. Perkara sama berulang berkali kali... Banyak kali aku bersabar, aku tenang, aku carik cara & selesaikan sendiri semua masalah tu.. tapi sebenarnya apa yang aku buat lagi mengusutkan kepala otak aku.. sebab mereka tak pernah sedar dengan apa yang berlaku.. tak pernah untuk cuba belajar dari sesuatu...
Hanya menunggu, berharap & terus mengharapkan aku menjadi & mencari jalan penyelesaian...

Sampai tika & saat ini, aku masih berdoa & berharap agar ada sinar baru dalam hidup aku.. ada perubahan dalam perjalanan hidup aku.. Aku taknak selamanya macam nie.. terbelenggu ngan masalah yang bukana ku puncanya... aku letih.. letih & letih....

Ya Allah.. ampuni aku.. tabahkan aku... berikanlah aku kesenangan & murahkanlah rezekiku Ya Allah...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..