i'm bz.. are u???


Wah!! post ala2 minah saleh la plak... tapi memang tengah bz sangat2 pun skang.. kejarkan semua dateline.. tambah2 lagi bila beberapa event jalan serentak & semua nk masa yang lebih kurang sama jer.. ermm.. x kisah pasal tu.. sebab aku suka jer keja under pressure nie.. & aku bley jer kejarkan semua dateline tu asalkan xder sapa yang ubah paper last minit.. kalau tak.. haaa..... mcm nie la jadiknya... aku rasa nk marah ker?? nak nanges ke?? nak menjerit ke?? owh... xperlu semua itu.. kerana itu bakal membazirkan masa & air mata aku...

dah siap semua keje.. tinggal nk bertenang & teruskan keje yang lain.. tapi dapat one call.. "kak, kita kena buat semua tu smula... ' errkkk... what to say??? jalankan ajer semua tu semua ibaratkan mcm xder apa yang berlaku... sebab.. kalau aku pk2 sangat.. aku akan stress & aku akan marah semua orang.. yang x bersalah pun nnt jadik mangsa... x baik mcm tu kan.. so just be cooolll.... buat jer... ^_^

now.. i feel better... & rasanya dh bley start wat semula keje2 tu... hopefully xder lagi benda mcm nie berlaku... Dateline just a few days jer lagi... U can do it Eyta!!!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..