Bestnya jadik student...

Hari nie pendaftaran pelajar baru.. memang pepagi lagi dah sibuk dok menjaga & menguruskan hal2 mereka nie.. tgk mereka semua nie.. sempat jap aku mengelamun.. mengimbau kembali zaman2 aku masa baru2 masuk poli... zaman paling best masa remaja... semua tu membuatkan aku tergerak melihat kembali pic dalam simpanan.. & i really miss them ...

2 orang bodyguardku masa kat poli PD.. bley kata pegi mana2 jer mesti dorang berdua nie ada.. kalau xder 2-2, salah sorang mesti ada teman.. ^_^
Awie & Hamka... My Best friend 4 Eva!!


Mereka2 nie Faza, Along & Gee.. kitorang rapat masa sem 5 di Poly KB.. Along, memang ikut aku dr poly PD lagi... memang kitorang janji pilih poly yang sama.. :D

Selalu lepak sesama kalau nk tunggu bas balik KL ... >_<


Tiba sem 6 kat PKB, aku rapat ngan mereka ni pulak... Along & Fida... masa nie.. terlalu banyak pengalaman, memori & rahsia yang dikongsi bersama...


kini.. masing2 bawa haluan sendiri.. keluarga sendiri, kehidupan sendiri.... Semoga suatu hari kami ditakdirkan utk berjumpa dan berbual2 kembali... ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..