Selamat Datang Ramadhan...


Ramadhan kini tiba lagi... alhamdulillah.. bersyukur sebab masih diberi kekuatan & peluang untuk memperbaiki diri hari demi hari... Terima Kasih Ya Allah!!

Hari pertama puasa... aku dh decide utk amik cuti & raikan puasa di kampung, bersahur & berbuka ngan mak ayah.. tapi plan bertukar atas sebab2 yang x dapat dielakkan.. tak dapat balik kampung.. stay kajang je..~,~ tapi menjadi lebih meriah sebab dapat mak ayah datang sini & berbuka sama2 ngan semua adik beradik..^_^ Kecohnya x terkira.. huhu sangat seronok.. & hari pertama juga anakku si Huda mcm biasa la.. merengek2.. tak tahan katanya.. macam2 la lakonan & air mata yang kuar.. tapi aku wat x kesah je.. alhamdulillah.. menjelang ke berbuka.. Huda berjaya jugak!! & semua bertepuk tangan & wish tahniah kat dia.. waa.. bangganya aku dapat adik beradik yang sentiasa menyokong dalam susah dan senang nie.. hehe

Hari ini, esok & seterusnya.. emmm apa la akan jadik ek.. makin teraturkah?? atau makin huru harakah aku nanti... Semoga si suami akan ringan tulang untuk membantuku dalam bulan mulia nie.. memang x menang tangan kalau nk handle semua perkara seorang diri.. Tambahan plak skang kena bangun seawal 4.30 pagi utk siapkan semua.. & tido entahlah pukul berapa.. leka menyiapkan tempahan & jugak kerja2 rumah yang tersangat la banyaknya terbengkalai.. Kadangkala jiwa tu memberontak jugak.. tapi sampai bila.. akhirnya aku redha jer dengan semua perkara.. berdoa & sentiasa berdoa agar diberi kesihatan & kekuatan & semoga segalanya dipermudahkan. Amin..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..