raya oh raya!!!

Raya dah tinggal beberapa hari jer lagi... banyak benda lagi x setle.. baju raya anak2 dh hampir 80% semua siap.. keperluan mereka pun rasanya.. insyaallah cukuplah kot.. tapi still kena carik a few benda lagi.. sbb nnt dh cuti, ntah bila masa nk uruskan semua tu..

Bil2 bulanan yang wajib.. semuanya pun dh setle.. Duit raya pun dh tukar.. xperlah.. kuar belanja sikit untuk sedekah kat budak2 raya2 nie.. mesti dorang seronok.. Alhamdulillah.. terasa lega sikit hati tu.. tapi dalam pada masa yang sama.. kepala nie dah dok runsing semula... ermm.... rumah x kemas lagi, baju anak2 utk balik kg sumer x kemas.. baju nk basuh punya banyak.. yang nk lipat lagi satu hal.. baju2 ku pulak x siap pun lagi.. penatnya ya Allah... tak tau mana nk aku kejarkan dengan hanya tulang empat kerat nie jer... mungkin itu jugak yang membuatkan MOOD RAYA aku x muncul2.. kalaulah ada yang sudi tolong keje2 aku kat umah kan bagus.. ini tak.. baru jer mintak tolong sikit.. dh macam2 bunyi yang keluar.. haishhh... x sukanya... sudahnya.. baik aku buat sendiri.. Aku suka kalau ada orang bley tolong.. TAPI aku tak suka kalau dorang tolong kerana TERPAKSA.. nak tolong biar la ikhlas.. baru pertolongan tu pun dapat berkat.. bukan dapat penat semata2..

raya oh raya... bestnya raya sebab nanti
: bleh makan kuih raya macam2 rupa
: leh jumpa kawan2 yang dh lama x jumpa.. kot ye laaa...
: leh pakai baju lawa2.. xder sapa tanya.. 'nak kemana tu lawa2??' hahaha
: leh dapat duit raya .. eh... mcm xder dah jer.. hehehe
: leh cuti lama2.. & xder sapa nk carik.. sebab tau.. itu cuti raya.. sama mau keje?? ;p


oleh yang demikian... pada semua rakan taulan pembaca setia blog aku nie... diucapkan :-

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
AMPUN MAAF ATAS SEGALA KETERLANJURAN KATA,
TERGURIS PERASAAN KETIKA MEMBACA..
BERHATI2 BALIK KAMPUNG & KETIKA JALAN RAYA...
SEMOGA SEGALANYA DIPERMUDAHKAN & KITA DAPAT BERHARI RAYA DENGAN SUASANA MERIAH & GEMBIRA...

Luv & Miss U All...

SelaMAT haRI rAYA!!



Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..