7 hari 7 malam...

haha.. apa ke pelik bebena tajuk nyer?? saja jer ... sebb itu jer yang terlintas kat kepala aku nie .. Last week 20.08.2011, maka genaplah umurku meningkat lagi sehingga kini dh menjejak usia 32 tahun.. huhu.. makin berkurang jugaklah masa yang tinggal utk hidup di bumi Allah ini... apa2 pun bersyukur dengan kurniaanNya...

Aku dalam usia 32 tahun...

+ alhamdulillah masih seorang isteri .. ^_^
+ Ibu kepada 3 orang anak.. waa... bertambah dh zuriat aku ..
+ bekerjaya tetap & berpencen :D
+ Ada rumah sendiri walaupun nama bersama..
+ Ada sebijik moto.. walaupun moto kecik...
+ ada kete.. walaupun nama laki ku...
+ ada company sendiri.. walaupun berniaga atas talian je..
+ ada 2 buah mesin jahit yang dah lama aku idamkan... ^_^

ermm.. apa lagi yang aku nk?? ermm.. banyak lagi sebenarnya.. manusia memang x pernah puas.. Dek kerana itu.. aku akan terus berusaha kearah apa yang aku impikan..

Terima kasih buat suami, adik beradik, sanak saudara, sahabat handai yang sudi wish & celebrate besday aku.. Love you all soooo much!!!




Comments

Alia Haris said…
ita, happy belated bday! :)
semoga happy selalu...

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..