Pecubaan pertama...

hari demi hari, makin buntu rasa nk pikirkan cara untuk tambahkan susu. Bila pam asik dapat kurang dari keperluan syifa hari2.. aduh.. sampaikan tgk dalam peti, stok dh tinggal 5 botol jer.. kira cuma cukup utk sehari je.. so, langkah terakhir nie aku cuba jugakla makan Trial Set Shaklee tue.. nk kata confident tu belum la jugak.. cuma tawakal jer la.. harap nya berhasil la kan..

Untuk hari pertama aku makan tu.. kuantiti susu x banyak lagi yg aku dapat.. cuma bezanya pada warna susu tu.. nampak kehijauan & pekat sikit.. dr apa yang aku diberitahu.. itu memang impak dari pemakanan pil tu.. harap2nya.. lepas2 nie.. susu akan bertambah la yer...

Nampak beza tak?? yang banyak tu susu sebelum makan Shaklee.. yang sikit tu.. lepas aku amik vitamin dia.. nampak berselera tak?? hehe

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..