Happy Besday My Dear!!

Lama x berupdate blog nie.. Bila dh update ontime pun, x dapat nk upload sebab slow sangat line internet skang.. bila upload gambar abis la dok pusing2 je keje dia huhuhu.. tapi w/bagaimanapun.. aku xnak lepaskan peluang utk abadikan tarikh2 penting dalam perjalanan hidup aku nie..

27 Julai 2011.. genapla usia my hubby 32 tahun... dah pening pk2 apa hadiah yang nk dibeli.. & last2 aku decide bagi CASH jer.. hahaha.. x penah2 aku buat & rasanya itu jer yang terfikir setelah berbulan2 aku memikirkannya.. hehe walaupun impaknya x berapa disukai 'mungkin'.. sebab dari cara dia menerima tu.. hmm... silent... ~_~

Apa2pun.. aku doakan segalanya yang terbaik buat hubby ku sayang.. Semoga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan.. Seperti biasa... Terima kasih.. terima kasih & terima kasih menjaga kami dengan penuh kasih sayang.. I luv U till The end of My Life !!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..