Pukul 1 pagi...

wah.. diam x diam.. rupa-rupanya dh kul 1 pagi dah... badan rasa penat tapi mata xmo tido lagi.. banyak perkara yang perlu aku buat sementara anak2 tengah tido nie.. & paling bestnya.. kerja2 sulam manik kat baju meen yang 3 pasang tu dh selesai.. so lepas nie leh sambung buat yang Izaty punya pulak.. tengok la nie.. comey tak???





Kelmarin pun aku sempat pegi carik stok.. & 1-2 hari nie sibuk la mengupload gambar stok baru.. customer pun dh banyak kali tanya.. alhamdulillah.. dlm curi2 masa tu.. dapat gak la aku upload semuanya...

hmm... makin penat & makin seronok lak dengan apa yang aku buat sekarang... cumanya.. kalau dapat carik maid.. pasti lagi best & aku leh bertenang sikit nk handle semua perkara... TENSEN?? hmm.. kadang2 tu memang yer jugak.. kengkawan aku pun asik tanya2.. ko x penat ke wat nie?/ bila masa ko rehat.. isk.. larat ke buat sorang?? itu la ini la... hmmm... jawapan aku senang jer.. Hendak seribu daya.. x hendak seribu dalih.. Usaha, tawakal, Insyaallah kejayaan yang ada di depan tu nnt akan membawa kebaikan kepada apa yang aku usahakan sekarang nie... Aku teringin hidup senang, aku teringin hidup selesa, mahukan jaminan masa depan & mahu tengok anak2 aku membesar dengan selesa & sempurna.. Hidup skang nie, kalau harap makan gaji jer.. alamat payah la jawabnya..

Memang kadang2 tu rasa tertekan yang amat sangat bila mana.. semua benda aku gak kena buat.. keje hakiki, keje sampingan & keje umah... kadang2 merungut gak.. aku hempas gak semua benda bila dh tensen.. tarik muka.. geram.. tapi semua perasaan tu.. hanya aku jer yang rasa.. sebab aku x pandai nak luahkan.. yang jadik mangsanya.. kain-baju, pinggan mangkuk, pintu.. & anak2 terkena gak tempias jeritan aku yang tensen tu.. huhu sian anak2 mak.. sori yer sayang.. mak x maksud nk marah kat kamu.. harap2 nnt bila kamu semua dh besar.. dh bley berdikari.. kamu semua boleh jugak tolong mak, walau sekadar basuh pinggan sniri, baju sniri, kemas tempat tido ke.. jadik la.. x la mak nie rasa mcam org gaji jer kat umah... huhu...

isk.. panjang plak entry kali nie.. kena stop nie.. nk sambung cek stok & packing apa2 yang patut... masa sangat berharga utk aku sekarang... wahai badan.. mintak maaf yer.. nnt bila semuanya dh tenang sikit.. teringin nk pi spa... weeee... ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..