Kesedihan yang melampau...

Aku x tau mcm mana aku nak ekpresikan kesedihan aku nie.. aku rasa dengan menulis kat blog nie harap dapat kurangkan kadar kesedihan aku tue.. Punyalah aku berusaha & bersusah payah untuk mengekalkan khasiat susu badan utk anak aku.. sanggup aku beli pam mahal2,sanggup menahan sakit bila pam susu xder.. semata2 nk pastikan anak aku akan dapat susu badan sebaiknya.. tapi menjadi kesedihan yang amat sangat bila.. susu yang aku bekalkan terbuang begitu saja sebab cara penyimpanan yang x betul .. jadiknya susu tu rosak mcm tue jer... yang bertambah lagi sedih bekas2 yang aku bagi tu semuanya penuh, 6 oz setiap satu.. & yang terbuang sebanyak 3 bekas = 18 oz.. kira2 ikut perkiraan, Syifa boleh minum 9x dengan susu tue... Tapi.... aduh... ishkkk.. sangat sedih.. uwaaaa!!!!!!!

Jadiknya sekarang, nak tanak aku kena carik cooler bag jugak utk bekal susu tu ke pengasuh, aku x nk perkara sama berulang lagi.. walaupun keadaan ekonomi aku yg tersangat tight sekarang.. tapi demi anak aku ni.. rela aku ikat perut dari anak aku x cukup susu...

skang aku nk carik kat online.. sekarang jugak ok!!!

~~~~~ aku rasa cam nak menangis.. meraung2 sekarang ~~~~

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..