Penatnya anak mak...

Pengalaman pertama bagi Syifa' bila semalam dia aku tinggalkan kat umah Makpah. Saja nk practice untuk persediaan aku masuk keje nnt. Tgahri aku call, tanya khabar.. & jawap Makpah, Syifa' ok, cuma dia mcm x nak sangat minum botol.. aku x risau pasal tu sangat sebab biasalah.. dia x biasa lagi kan.. tapi alhamdulillah, walau x pandai minum sangat guna botol, susu yang aku bekalkan abis jugak.. ^_^ Thats my girl.. hehe

Petang semalam bila balik.. aku tgk Syifa' mcm tembam jer, huhu walhal baru sekejap aku x jumpa dia.. Miss u anak emak..:D tapi Syifa' react lain sikit.. dia mcm merajuk jer bila aku amik dia.. xmo senyum, xnak pandang.. diammmm jer... alahai..


Bila dh lama2 sikit , barulah dia mcm biasa.. agaknya baru perasan emaknya kot.. hehe tapi satu halnya pulak.. dia jadik sangat manja, xbley kena tinggal. Asik merengek jer kalau aku tinggalkan dia..tido pun xnak walaupun dalam pangkuan aku hmmm... apa yang x selesa ngan anak mak ni yer.. Last2, kul 11.30pm aku mandikan dia, tukarkan sumer baju dia.. susukan & akhirnya anak mak lelap jugak menjelang pukul 1am.. & yang kesiannya.. Syifa' langsung x bangun untuk minum susu.. sampai la pagi nie..


Skang Syifa' tgh lena tido.. mungkin penat sangat kot.. Jadi aku decide utk tak hantar dia ke rumah Makpah ari nie.. Semoga Syifa' boleh rest puas2.. Saaayang Syifa' !!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..