Mandi kolam..

Dah lama kot bebudak nie nak mandi kolam.. pantang hujung minggu jer mesti ajak aku turun teman dorang mandi.. tapi dek kerana aku dalam pantang aritu & kerana badan pun terasa kemalasan & kepenatan.. aku biarkan aje la permintaan dorang tue.. tapi aritu, berjaya jugak la aku ikut kehendak dorang.. lgpun aku dh niat dah, cuti skolah kali nie aku nk bawak dorang jalan2, x jauh pun mana2 jer la asal bukan dok memerap kat umah... so, punyalah happy nyer memasing... tgk jer la gambar2 dorang nie...

tgh tunggu lif nak turun.. happy jer..

belum sempat cakap paper.. dh terjun dah....


"mak, amik gambar huda dr atas..."
ayen dh berani mandi kolam besar..
Pantang amik gambar.. senyum jer..

Syifa' tidooo jer.. hehe



Dah mandi, main kat taman lak... pastu terjun kolam balik...


Bukan anak je main, maknyer pun sama.. hehe best gak rupanya!!! ^_^


Sementara pusing2 bawak syifa' yg x mau berenti, sempat gak snap2 gambar sana sini...


Begitulah serba sedikit kisah dorang yang seronok kena layan mandi kolam... Lepas naik dr kolam, memasing tido kepenatan... SERONOK KATANYA!!!! Alhamdulillah... ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..