Life...

Life skang agak bizi... rasa x cukup tidur, tak cukup rehat tapi hati senang.. ^_^ Menguruskan keluarga dengan anak kecik nie.. mmg memerlukan pengorbanan yang besar.. tambahan plak aku pun kena bagi masa utk bisnes online aku yang baru nk merangkak naik nie.. huhu ntah mana la dapat minat utk buat semua nie.. tapi apa yang pasti.. aku x suka dok diam & aku x suka rasa bosan... sbb bila aku bosan.. aku aku ingt sume benda yang x best... so, bila banyak benda aku kena buat.. xder la aku teringatkan masalah2 yang membuatkan tahap stress aku meningkat.. hehe aku jugak dapat banyak kawan baru sekarang.. setiap hari kita akan perah otak utk mencari idea2 baru.. & itu jugak perkara baik yang mana.. xder la otak aku nie tepu bila dok umah lelama.. heheh

Kelmarin aku baru tambahkan produk dalam Niesa'95 Collection. Produk yang aku masukkan mestilah ada kena mengena ngan baby & yang masih relevan ngan apa yang aku usahakan.. bukan apa.. sebenarnya seronok tgk benda2 cute depan mata nie.. & lagi.. ikutkan ada satu lagi produk yang aku nk buat & tambahkan dalam koleksi.. tapi mcm x cukup tangan plak utk aku menjahit nnt.. Skang pun stok banyak abis, & aku lum sempat nk jahit stok yang baru.. Sebab... Si kecil itu semakin manja sekarang.. x boleh nk tinggalkan dia lama2.. so, aku kena betul2 bahagi masa dengan sebaiknya.. Hope cuti 90 hri nie dapat dimanfaatkan dengan sebaiknya.. & beranak kecik kali nie aku harap dapat bagi selama mampu utk BF.. selain dari merapatkan lagi kita dengan bb ia jugak dapat menjimatkan belanja utk beli susu formula.. dan dengan itu pastinya dapat jugak meringankan tanggungan keluarga.. ^_^

K.. till then.. akan aku curik masa lagi utk update blog nie..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..