Cuti Sekolah...

start 12 Mac 2011 ~ 20 Mac 2011.. dah start cuti sekolah.. Mcm2 plan yang aku dah pk kan utk anak2.. walaupun apa yang aku rancangkan tu bukanlah utk bercuti ke tempat yang jauh2.. tapi aku harap plan aku kali nie boleh buat dorang happy.. ^_^

Sebagai permulaan... ari pertama cuti sekolah.. dorang bebas bermain .. & mainan pilihan mereka adalah ... ^_^

permainan TANAH LIAT, menguji minda kreatif masing2.. hehehe



x tau la apa kebenda nye nie.. tapi comey.. huda jer sedey sebab kaki patung dia tercabut masa nk amik gambar.. hehe



lebih kurang sama jer.. tapi sorang bentuk segi & sorang bulat2..



COMey!!!





Last project by ayen : mcm serangga.. aku terpegun jap tengok..

Wahh!!! pandainya anak2 mak!!! ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..