suda 3 kg..

Aiyark.. ini lilypie aa.. kadang betul, kadang cepat, kadang lambat.. ikut suka dia jer nk update .. so, skang x bley nk tgk sangat kat dia.. kena pandai2 sniri la nk kira.. so, kira2 skang dh 35 minggu dah pun.. huhu tinggal 5 minggu lagi utk bertahan.. atau mungkinkah kurang?? hmm.. papaerpun kena bersedia dengan segala kemungkinan..

Tadi gi checkup, Dr Noraini kata, kepala bb dh turun dh.. dh dok kat tempat sepatutnya.. Insyaallah, xder apa leh bersalin normal macam dulu2 gak.. tapi utk kata stay till Januari tue.. Dr pun x berani nak jamin.. maybe yes & maybe no.. sbb dah anak no 3 kan.. jalan dh ada.. hmm.. tapi dah aku asik kata leh tak sampai januari.. Dr kata.. Insyaallah.. "kalau mcm tue saya xyah kacau dia la.." so, aku masih berdoa & berharap agar Januari tue sempat jugak menjelma.. hehe

Skang bb dah masuk 3 kg.. naik lagi 300g dari last 2 weeks.. & aku kena jumpa dr balik lagi 2 minggu.. agak2 bb.. kamu nak naik baper kg?? ^_^.. x kisah kalau kamu besar pun.. lagi mak suka.. cubby2 gitu.. senang nk pegang, senang nak mandikan.. nak bersalin tue, maybe payah sikit la kot.. tapi yer ke?? x kisahlah mak susah2 sikit.. janji kamu senang2 jer kan..kan..kan..

BB dah 3 kg.. aku??? hahaha.. mesti korang teruja tgk graf nie kan.. jangan risau.. itu adalah graf aku yang mengandung nie.. saja wat kenangan.. ada org takut nk share berat badan dia ngan org lain.. tapi bagi aku.. bukan masalah pun.. kalau berat ke ringan ke.. apa nk kisah pandangan org kan.. janji kita tahu tahap kita kat mana.. hehehe

dari start tau mengandung sampai la skang nie.. berat aku dh naik sebanyak +/- 15 kg jugak..tolak bb yang hanya 3 kg tue.. so, aku jer naik 12 kg.. wah.. cemerlang sungguh... hehe camner nak turunkan?itu xyah pk skang.. kemudian crita.. kalau bley turun.. turunlah.. kalau x bley.. biarlah begitu.. Sebab setiap sesuatu tue pasti ada hikmah disebaliknya kan..kan..kan.. x perlu sedey2, x perlu pening2 pale.. Layann je... ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..