PreShow...

Ingat pasal aku kata nak wat Baby Gift Set tu?? haa.. niela hasilnya.. Aku baru siapkan 1 set jer dulu.. nak siapkan sumer tapi tiba2 Magic Tape ngan Tali abis la plak.. so, kena pegi beli dulu baru leh sambung projek2 terbengkalai tue.. tapi apa2pun.. cukup puas hati ngan hasilnya..

: X payah pening2 dah nk pikir hiasan.. sumer aku dh sediakan.. cuma perlu oder, bayar & dapat la barangnya.. hehehe mudahkan... ^_^

Dalam Gift set tu ada benda2 nie la...

1 Blanket ( size 1m x 1m)
2 Barut Tali (17" x 5")
2 Barut Zap On (17" x 5")
2 Barut Gantung ( 5" x 9" x 11")

Harga?? haa... tunggu aku dh siap sumer nnt aku akan bagitau.. Memang sangat berbaloi2.. Nie saja aku upload dulu bg korang try test tengok.. hehe Suka tak?? suker tak?? haa.. kalau suke... . TUNGGU!!!!! By next week insyaallah.. Doa2kanla misi ini berjaya yer...

http://niesa95collection.blogspot.com/

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..