Niesa Collection...

dah start publish koleksi baby gift yang aku jahit.. Alhamdulillah.. so far so good.. mcm2 permintaan ada.. & x terkecuali ada lagi yang nk mintak diskaun.. huhu.. hmm agaknya x cukup murah ker lagi harga yang aku letak berbanding ngan kualiti yang aku bagi?? huhu ntahla kan..
Itu mmg adatla.. org akan memang selalu harap dapat yang termurah dengan kualiti yang terbaik.. x salahkan mereka.. sbb kalau kat tempat dorang, mungkin aku pun sama.. hehe

Apa2 pun.. cuma diluar jangkaan bila ramai yang tanyakan utk dipos.. hmm.. x bajet plak akan ada oder yang jauh2 nie.. sbb mulanya starting nie cuma yang dekat2 jer.. tapi sebab yang bertanya & yang berminat tu adalah member2 sniri gak.. so, aku tgh usha2 gak harga pos & cara pos yang terbaik yang boleh aku buat.. Harap2nya.. semuanya berjalan baik la jugak..

Balik nie kena pegi carik kain lagi, sbb banyak lak permintaan kaler yang ala2 utk baby boy & neutral kaler... yang tinggal cuma pink2 kaler jer.. huhu.. Apa2pun.. TQ kepada semua kawan2 yang sudi support dalam terang & gelap.. hehe Doakan apa yang diusahan ini akan mendatangkan hasil & berguna kepada semua..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..