Masanya kini telah tiba!!!!


Alhamdulillah.. dah selesai utk dipromosikan... Dah upload kat FB, dh tag kengkawan yang rasa2 ada potensi.. & harap2nya misi nie berjaya la ek.. Cuma wat permulaan... x dan nk wat banyak.. hanya dapat mulakan dengan 7 set jer dulu... apa2pun.. aku cukup puas hati ngan hasilnya.. Baik dari segi jahitan, kemasan, harga, presentation.. hmm.. so far so good.. Segala yang terhasil adalah dari hati yang tulus ikhlas & sangat gembira.. jadi pastinya ia sangat mengujakan untuk aku.. hehehe syok sendiri lak.. hehehe ;p

Untuk promosi kali nie jugak, aku siapkan deco sekali.. means.. kalau nk wat gift set utk baby sesapa ker.. xyah pening2 kepala dah.. aku dh siapkan sumer.. haa.. kan ker senang.. dah memang hobi aku pun hias2 menda nie.. ekekeke... tapi kalau nk bli utk baby sniri pun xder masalah apa.. comey lagi siap riben2.. aku suker..aku suker... \^_^/ well...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah.. Dia yang bagi aku semangat, Dia yang bagi aku kesabaran & Dia jugalah permulaan segala2nya ini.. Moga Dia memudahkan perjalanan aku & membuka pintu rezeki ini.. Amin...

To My Dearest B.. TQ 4 your support.... Tahan jer telinga dengar bunyi mesin jahitku yang semakin hari semakin bising itu.. huhu.. Baby mak dalam perut nie pun.. mesti terkejut sekali kan... huhu.. sabar sayang.. nnt kamu akan biasala tue... ^_^

Sekarang badan sangat penat.. & masanya utk berehat... Tak sabar nak tunggu & lihat responnya nnt...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..