Bantal baby...

Abis projek lepas.. aku start projek baru lak.. ehehehe.. sebab dh ngemas2 aritu jumpa balik bantal huda masa baby, so aku decide tukar sarung jer la.. xyah beli baru.. bley jimat lagi... so, aku pun ke Nagoya & carik kain yang sesuai...

Ni kain cotton biasa.. agak nipis.. tapi aku dah berkenan sangat yang nie.. & ntah nape skang aku suka lak kaler2 hijau gini.. huhu bagus jugakkan.. so, hijau x kisah utk baby boy or girl.. ^_^. Aku beli kain nie 5 meter sbb ingt nk wat ngn sarung tilam skali.. kain nie = RM2.50/meter = RM12.5

dah namanya pompuan.. mesti nak pandang benda lain gak.. nampak lak kain nie.. nak beli gak.. nie aku nk wat "bantal kopek".. errr tau ke .. alaa.. kira sarung bantal yang kat dalam sebelum kita wat ngan sarung lain.. selalunya kaler putih.. tapi cam suka lak yang nie.. Nie harga sama ngn kain tadi.. aku beli 10 meter.. sbb nak wat kopek utk bantal2 besar yang banyak sangat peta tu.. huhu


Asalnya nk buat sarung baru je.. sekali bukak sarung lama.. AMIK KAU.. begini comot bantal baby nie.. sian lak aku tgk.. so, terus tukar plan.. buat kopek baru...


haa... nie la dia hasil 1st step.. yang aku maksudkan kopek dia.. mcm nie la... kopek lama tu aku buang terus... amik isi dia jer... :D


dan.. yang nie hasil final pas wat sarung baru.. aku amik masa 2 hari nak siapkan.. iyela.. dah balik keje je baru sempat nk menjahit..


untuk sarung bantal kepala aku wat special sikit, lapik span + renda tepi.. cuma x berapa puas hati ngn jahitan lis tepi tu.. leh lak aku blank cara nk jahit lis.. last2 itula jadiknya.. ~,~


x kisahla kan... yang nyata.. BANTAL BABY dah xyah beli baru, !!!!!!!!!! Esok kalau sempat nk sambung buat tilam dia plak.. seronoknya.... \^.^/

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..