Baby Gift Set..

Dari awal mengandung kepala ligat memikirkan mana nak carik duit tambahan utk tampung perbelanjaan menerima kehadiran org baru nie... Last2.. baru semalam terdetik, alang2 dh menjahit nie.. & alang2 dah ada yang beertanya.. jadi aku pun tergerak hati nk share benda nie ngan org lain.. nak try jer dulu tgk bleh jual ke tak.. sbb kadang2 bila kita x jual nie, org mmg nk jer oder org suka.. .. tapi bila dh start jual .. hmm.. tgk keadaan la ek..

hehe.. apa2pun aku x kisah.. aku tergerak nak wat Baby Gift Set nie start mula2 aku jahit blanket utk diri sendiri.. rasa seronok lak.. huhu.. so, kali nie, aku nk try jugak.. wat permulaan nie maybe x banyak.. cuma aku nk jual dalam 5 set jer dulu ke.. kalau sambutan ,menggalakkan.. alhamdulillah, boleh la aku guna duit tu nnt utk keperluan menyambut org baru nie.. kalau xder sambutan pun.. xperlah.. nnt sesapa bersalin.. aku jadikan hadiah kat dorang la kan.. hehe

Sebab apa jua perkara kita kena ada Plan A (jual) & Plan B (wat hadiah jer), supaya nnt.. kalau benda yg kita cuba usahakn itu x berhasil.. kita xla kecewa sangat kan... ^_^

So, nantikanla ek.. produk Baby Gift Set aku yang insyaallah try nk siapkan by next week.. Gud Luck 4 Me!!!

Comments

hannie said…
wah akhirnya...kalo sy ad anak sedara yg nak lahir bole la tmph ngan akak...:)
hannie said…
wah akhirnya...kalo sy ad anak sedara yg nak lahir bole la tmph ngan akak...:)
Eyta Wahab said…
Hannie.. Insyaallah, bole2 xder masalah.. hehe

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..