Lif Rosak... T_T

Belum pun dapat menghilangkan penat jamuan raya kat opis tadi.. balik umah diuji lagi dengan benda lain.. aduyai..lif rosak pulak.. dah la penuh stroler ngan barang2 jamuan tadi.. ngan beg sekolah anak2 lagi.. hmm.. nak tanak.. simpan la balik separuh barang2 tu dalam kete & bawak beg mana yang perlu & nak pakai je.. berat jugak la kan.. tapi redah je la..

& akhirnya.. aku, ayen & huda pun menapak la naik tangga balik umah sampai tingkat 13 tuh.. huhu sangat penat.. ikutkan kat tinggat 5 lagi aku dh x larat dh.. tapi sib baik la anak2 nie bagi semangat.. "xper mak.. xper mak.. xsercise sikit.. lagi 8 tingkat je.." kuatkan semangat & akhirnya sampai gak la aku kat tingkat 13 tu.. huhu.. naik kejang rasa kaki.. *_*

Skang aku rasa sgt letih.. ntah camne lak hari esok.. kena get ready je la.. nak marah pun x guna gak.. nk marah kat sapa kan.. lagipun benda nak jadik bukan kita yang mintak.. so, redha je la.. Harap2 esok dah ok la lif tu.. utk hari nie mampu la lagi nk menapak naik tangga .. esok lusa.. ntahla.. Semoga Allah memberi kekuatan kepada aku anak beranak.. Aminn...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..