Bila yang diusahakan x menjadi.. ~,~

Sedey & teramatla penatnya bila apa yang kita buat X MENJADI.. huh.. tensen pun ada.. bley plak wat kek batik kali nie x jadik plak.. walhal, sblm nie pejam mata pun bole siap dah.... hmmm agaknya itulah akibat bila tindakan & pemikiran x selaras.. bila otak dh tersangatla penatnya.. automatik satu badan pasti akan penat jugak.. & kesudahannya.. apa jer yang kita buat x jadik seperti kebiasaan kita buat.. kan ker sakit jiwa dibuatnya.. Tambahan plak kalau yang kita buat tu bukan utk diri sendiri.. tapi untuk yang tersayang... ~_~

Tambah sedey bila tgk muka si dia yang agak kecewa sbb apa yang dijanjikan utk dibawa ke opis esok x jadik.. huhu sangat x sampai hati aku dibuatnya... Mesti teruk dia kena perli nnt kat opis.. aduh.. lagila x sanggup aku bayangnya... Tetiba, leh lak B kena panggil keje kat Bangi.. hmm siannya.. makin kelat la aku tgk muka dia... ntah pukul berapa lak baliknyer nnt...

Oleh yang demikian.. dengan berbekalkan tenaga yang masih berbaki, kerana sayangnya aku pada si dia nie.. aku pun siap2 la nk kuar gi kedai beli barang semula.. tapi alamak.. si anak dh mula merengek2 nak ikut plak.. buat kepala aku makin kusut .. jadik aku amik keputusan utk solat dulu & carik ketenangan kejap.. Alhamdulillah.. tetiba aku dapat idea baru.. mungkin ada bahan lain yang bole aku gantikan utk buat balik kek tu..

Alhamdulillah.. nampaknya mcm menjadi.. & harap2nya jadikla.. kalau x nnt.. kesiannya en. suamiku... biarlah aku penat xper.. asalkan suamiku gembira & x masam muka masa pegi opis esok.. Jadik.. doaku sepanjang malam nie.. harap2 kek batikku itu akan sejuk & menjadi seperti kebiasaannya menjelang esok.. Amin...

**************************************

esok pun jamuan raya kat opis aku.. sambal utk steamboat baru jer siap masak.. ntah.. itupun aku rasa lain jer kat tekak nie.. ker sbb tekak nie mmg dh sakit.. huh.. entahla.. penat sangat rasa badan nie.. tapi nk rest camner.. banyak benda yang kena setle sampai minggu depan.. nak tanak.. aku kena kuatkan semangat.. & lepas abis sumer event nie.. aku nk cuti la jap.. nk rehat sepuas2nya.. tapi bole ke???

Comments

ephol said…
tima kacih ayanggg....
tak sangka awak buat balik...
saya dah buntu pikir nak bawak apa, tu yg saya bangun pagi2 goreng oblong tuh...
alhamdulillah dorang puji kek batik tu sedapppppp....
Eyta Wahab said…
sama2... ^_^ alhamdulillah dorang suke..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..