Aku & mengandung...

ramai yg kata aku sensitif skang.. asik nk marah jer.. huhu yer ker..
hmm yela kot.. korang yang nampak perubahan.. aku mana nk perasan.. kalau aku perasan pun apa aku bley buat.. bukan aku yg saja2 buat keadaan jadik camtu.. yang aku boleh kata cuma.. mintak maaf banyak2 andai semua tingkah laku aku sepanjang mengandung nie menyakitkan hati korang, merimaskan korang & membuatkan korang rasa menyampah ngan aku... terpulang pada penerimaan memasing...

banyak yg aku baca & dr banyak yang aku dengar perubahan hormon pada perempuan mengandung nie membuatkan seseorang itu lain dr diri dia yg sebenar.. kadang2 ada yang lain sangat, ada yang lain sikit, & ada yang x berubah langsung.. tapi ada jugak yang x berubah dr segi emosi, tapi berubah dr segi fizikal la pulak.. & aku rasa.. aku dh alami semua perkara tue.. mmg setiap kali pengalaman mengandung tu adalah pelbagai.. x sama ngan mengandung yng pertama, kedua ketiga or so on.. Bagi yang dh merasai pengalaman tue.. tau la dorang apa yang aku kata.. tapi bagi yang x pernah mengalaminya.. Dorang mungkin akan pk & kata macam2 tentang pompuan mengandung nie.. hmm terpulangla... yang nyata, suatu hari nnt, korang pasti akan rasa pengalaman tu sendiri.. walau x korang sendiri yg rasa, maybe isteri, adik, kakak, sepupu, sedara, kawan rapat.. sapa2 la.. akan rasa pengalaman tu & tempiasnya akan kena kat korang.. so, xyah la nk hina & sinis sangat pada wanita mengandung nie.. semua yang berlaku, semua yang terjadi sumer ketentuan Allah.. walau seburuk mana perempuan mengandung pun.. sekurang2nya, merekalah yang terbaik utk terpilih menerima rahmat Allah nie..

***********************
Aku menulis blog, bukan utk meraih simpati, menarik perhatian or utk org lain.. Aku menulis sekadar suka2, berkongsi pengalaman suka & duka & hanya utk diri aku sendiri.. Andai korang sentiasa mengikuti & menjadikan blog aku nie sebagai tmpt korang cuci mata or saja lepak2 tima kasih aku ucapkan mungkin ada info juga yng boleh kita kongsi bersama....

TAPI pada yang juga turut membaca & rasa blog aku nie bukan bacaan menarik utk korang.. so, silakan beredar dr laman ini dengan segala hormatnya... Aku menulis bukan utk dinilai.. tapi sekadar berkongsi suka duka & meluahkan apa yang aku rasa.. Ada paham??!! Aku... sensitif?? SO korang itu apa??

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..